Gjest vilurerpådet Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Har du noen tips og erfaringer du kan dele med meg ?? Vi er 2 voksne og 2 barn (10 og 5 år) 0 Siter
Gjest tips Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hele kysten er fantastisk! Både med båt, i en koselig by eller på en fredelig øy. Fantastisk fiskemat, og den dyre vinen deres (billig for oss) er kjempegod. 0 Siter
Moraki Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hele kysten er fantastisk! Både med båt, i en koselig by eller på en fredelig øy. Fantastisk fiskemat, og den dyre vinen deres (billig for oss) er kjempegod. Kroatia er et kjempevakkert land! Anbefaler deg på det sterkeste å reise dit! God mat, godt drikke, fine ting å se på og oppleve. Vil anbefale deg å reise til kysten, eller kanskje hovedstaden hvis det er mer antikke ting du vil se.. 0 Siter
Velouria Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg forelsket meg i Dubrovnik da jeg var der på ferie som femtenåring og i år skal jeg endelig tilbake dit jippi! Sjarmerende by med massevis av herlige mennesker og historie. http://www.dubrovnik-online.com/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.