Gjest Vinteren Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg tok ut ringen av navlen for et par år siden. Nå er hullet blitt ganske lite, og jeg sliter litt med å få ringen tilbake igjen. Hva slags "glidemiddel" kan jeg bruke som ikke er farlig? Olje? 0 Siter
Prozak Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 DU kan ikke regne med å bare putte den inn igjen etter å hatt den ute et år. Det er meget mulig at du må gå til studioet og få dem til å stikke det opp igjen. "..........................." 0 Siter
Moraki Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 DU kan ikke regne med å bare putte den inn igjen etter å hatt den ute et år. Det er meget mulig at du må gå til studioet og få dem til å stikke det opp igjen. "..........................." Kan jo prøve sex-glidemiddel av noe slag? Olivenolje kanskje? 0 Siter
amber sun Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Gå tilbake til studioet, så de evt. kan stikke hullet opp igjen for deg. Piercingen kan gro veldig raskt igjen, og når det er så lenge siden du har hatt ring i, vil det ikke være noe sjakktrekk å prøve å kjempe et smykke inn igjen selv. 0 Siter
Carina82 Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Gå tilbake til studioet, så de evt. kan stikke hullet opp igjen for deg. Piercingen kan gro veldig raskt igjen, og når det er så lenge siden du har hatt ring i, vil det ikke være noe sjakktrekk å prøve å kjempe et smykke inn igjen selv. Er du tilbake igjen? Hvordan var Thailand? 0 Siter
amber sun Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Er du tilbake igjen? Hvordan var Thailand? Thailand var ...fantastisk...! En uke utenom det vanlige, fullstappet med opplevelser. Masse spennende å se, og noen deilige dager på stranda på en paradisøy...thaimassasje på stranda, bade i _varmt_ sjøvann med bølger mens en knallrosa sol går ned. Gå og gå i Bangkoks gater, markeder og boder, snuse inn inntrykk og stemninger, handle og knipse massevis av bilder. Joda, Thailand var topp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.