Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 22 år som etter et drøyt halvårs pause har startet opp solid treningsaktivitet. Jeg har trent i ca 3 uker nå, og tatt CLA , PyruBurn (Pyruvate-kosttilskudd) og BioDrain (rensning av kroppen) i ca 2 uker. Dette for økt energi, forbrenning og for å kvitte meg lettere med noen kilo. (Er 165 høy, 68 kg). Har trent mye tildligere. 1)Hva tror du om å ta disse tre samtidig? 2) Jeg har bare lagt på med siden jeg startet treninga. Har trent mye, både styrke og kondisjon/utholdenhet, og spist mindre og relativt sunt drukket mye vann. Har tatt proteinshake etter de tyngste treningene. Hva kan denne vektøkninga skyldes? 3) Jeg måtte begynne på en tredagerskur med Selexid (penicillin) mot blærekatarr i dag. Er det noen vits i å ta kosttilskuddene samtidig med denne kuren? Håper på raskt svar. Mvh JaLo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172537-cla-pyruburn-og-biodrain/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Mange opplever å gå opp i vekt når de trener og dette kan skyldes økning i muskelmasse. Du kan passe på å ta mange repetisjoner (>20)med moderat belastning for å trene mere utholdenhet samt redusere inntaket av karbohydrater i kosten for derigjennom stimulere fettforbrenningen. Litteraturen for i alle fall CLA viser sprikende resultater når det gjelder tap av fettmasse hos mennesker til forskjell fra dyreforsøk der effekten er tydeligere. Jeg synes du skal sløyfe tilskuddene og heller ta en langkjøring i uka (f.eks. en tretimers tur i helga ute i dagslys).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...