Gå til innhold

Mareritt eller nattskrekk?

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra

Heisann!

Det hender til tider eg er urolig for å sove alene. Enten jobber mannen min natterstid, eller eg bor på hotell.

Enten "ser" eg noen som kommer ned loftsluka i taket, eller står i soveromsdøra og ser på meg eller graver hull i taket. "De" er bare skygger. Eg ser ingen ansikter... bare slanke kropper. Eg tror eg verken er våken eller sover når "fantasien" starter.

Eg slår på lyset og stirrer mot det stede hver "skyggene"/"vesnene" er. Pulset er kjempe høy og eg er livredd...

Noen ganger går eg rundt i leiligheten og slår på lysene og roper noe høyt mens eg går rundt og sjekker alle rom i leiligheten. (passer på ungene mine) Finner "selvfølgelig" ingen, og går og legger meg og sovner relativt raskt igjen.

Forrige helg klarte eg pina meg å ringe ned til hotell-resepsjonen. (ikke ordentlig våken, men registrerer selv hva eg sier og gjør utenfor ..) Eg var kikkelig livredd for disse vesene som prøvde å montere løs en lampe i taket og trenge seg gjennom hullet etter den. Resepsjonisten ble mildt sagt irritert og sa "det er ingen oppe i taket ditt". Da våknet eg skikkelig og tenkte "selvfølgelig", unnskyldte meg og la på røret. *kjempe flaut* Fyren trodde kanskje eg var i narkorus eller noe. (eg er rusfri)

Hva er dette for noe? Fungerer greit om dagen. Har mann, barn, jobb, venner og sunne fritidsinteresser.

Noe som kan gjøres?

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/172615-mareritt-eller-nattskrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...