Gå til innhold

Depresjon og rosenrot og enda litt til.

Anbefalte innlegg

Jeg er sjelden inne på dette forumet, men tenkte jeg skulle nevne for dere at psykiateren min snakker godt om rosenrot mot depresjon. Det kan være et bedre alternativ enn for eksempel johannesurt for enkelte. Han har også pasienter som i påvente av utprøving av ritalin, har hatt så god effekt av rosenrot at de nå er usikre på om de skal prøve ut ritalin.Likeså vil jeg si at det en en sammenheng mellom mangel på magnesium og depresjon. Det første han satte meg på, ved siden av antidepressiva, var magnesium. Likeså omega 3 fettsyrer med folat. Nå får dere ta dette for det det er. Opplysninger til ettertanke og utprøving, spesielt for dere som ikke ønsker "vanlig" medisinering.Legger til at mange kvinner har en mangel på vitamin E.

Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/173284-depresjon-og-rosenrot-og-enda-litt-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...