setareh Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei Dr.Bruset, Jeg er en 26 år gammel jente som har fått kreft(hodgkin) og blir behandliet med cellegift(ABVD), hver 14.dag.Jeg har til nå hatt 5 behandlinger og har 3 igjen.Jeg lurer på to ting : 1.Min cellegiftbehandling blir stadig utsatt,fordi antallet på hvite blodceller og hvite blodlegemer(?) er for lave. Onkologen vet ikke hva jeg selv kan gjøre for å øke dem. akkurrat nå er jeg nede på 1.Er det noen vitaminer,mineraler eller diett som jeg kan benytte meg av for å hjelpe kroppen til fortere å bygge seg opp igjen? Spørsmål 2. Før jeg begynte på cellegift,prøvde jeg Iscador i over to månde, men det hjalp ikke og da turde jeg ikke å vente lenger. Jeg tenkte , at jeg skulle begynne med Iscador når jeg var ferdig med all medisinsk behandling. Men min onkolog anbefaler på det sterkeste at jeg ikke skal gjøre det. Han har rapporter som viser at Iscador er uheldig i forbindelse med lymfekreft.At det er dumt å bruke iscador til å stimulere immunsystemet, når krefte sitter/har sittet i immunsystemet. Jeg skulle så gjerne vite hva som er lurt i min tilfelle. Hva synes du? mvh, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173355-cellegift-hviteblodceller-og-lymfekreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.