EmMy76 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei, jeg er en 29 Ã¥r gml jente som har vært tungsindig innimellom. Første gang var jeg 15, siden kom det for et Ã¥r siden, og nÃ¥ er jeg langt nede igjen. For et Ã¥r siden ble jeg, etter en lang periode med ekstremt arbeids press, og samlivsproblemer, sykemeldt i 2 uker, og fikk beskjed om Ã¥ være mye ute i frisk luft....etter en stund gikk det bedre. Jeg føler jeg ikke har følt meg lykkelig siden da, men det har gÃ¥tt greit. Jeg har brutt kontakt med venner og familie, og ungÃ¥tt sosiale aktiviteter. Men jeg har jobbet hardt,tatt mer utdannelse pÃ¥ kveldstid og karriere messig gÃ¥r det strÃ¥lende... Men nÃ¥ er jeg langt nede igjen. Jeg er fryktelig nedenfor, og har blitt sykemeldt en uke for Ã¥ gÃ¥ turer og komme meg ovenpÃ¥ igjen. Jeg skammer meg veldig, og føler meg patetisk som ikke gÃ¥r pÃ¥ jobb.Jeg har ingen sex lyst (Har ikke hatt sexlyst siste Ã¥ret)noe som fører til mye konflikter med min mann, og sex en til to ganger i uken som jeg egentlig ikke orker. Kan jeg være syk fysisk av noe slag?Tidligere kuttet jeg meg opp (Ikke dypt) slik at det vonde kunne renne ut, men nÃ¥ tør jeg ikke for jeg er redd noen skal oppdage hvordan jeg er. Er dette noe jeg mÃ¥ leve med mer eller mindre resten av livet? Eller gÃ¥r det bort av seg selv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/173757-nedstemt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.