Gå til innhold

Til tannlegen - du skrev 28/01...


Gjest Queenie1st

Anbefalte innlegg

Gjest Queenie1st

"...Når slik ising vedvarer og berører samme tannen hele tiden antar jeg at noe galt er i gang. Bestill deg en tannlegetime..."

Hmm.. jeg har hatt ising i et par tenner i "år og dag" men tannlegen sier det ikke er noe galt.. har gått 2 ganger i året hos han kun for puss og sjekk i 14 år, men har i det siste gått annen hver måned (bare fordi jeg vil.. er så deilig når han har fjernet tannsten og pusset skikkelig.. :-), men han svarer alltid det samme når jeg spør om isingen at "noen har mer følsomme bla bla bla"... er dette feil det da??

Ha en fin dag! :-)

Mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Dersom en enkelt tann oppfører seg anderledes enn de andre, er mere sensibel og oppfører seg slik over lang tid, bør det undersøkes. Tenner iser og reagerer på temperaturforskjeller. Det er unormal sensibiltet som kan være varsel om at noe er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...