Prozak Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/politikk/article345388.ece Wohooh! sier jeg. Mer kunst til provokasjon, sjelelig føde og generell ettertanke. "............................" 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Ja, det er jo bare fint at KrF'erne skaper blest om utstillingen. Syns kunstneren selv kommenterte det hele på en fornuftig måte, 0 Siter
Goliath Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Ikke minst er det "interessant" å se hvordan en Krf'er tolker et slikt bilde ute i fra hva bildet "faktisk" viser. Tyder det på litt "dirty" fantasi mon tro? 0 Siter
cecily Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Bildet var jo ikke direkte vakkert da, men. 0 Siter
Gjest amen! Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Likte bildet utrolig godt! Der greide kunstneren å flytte meg tusen år bakover i tid! Krf`erne har bare lest en historiebok de vet du... 0 Siter
Gjest ufff Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Sex med død person=perversitet. Og det roser du. Kvalmen stinker lang vei av innlegget ditt. Gratulerer, Prozak. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 Sex med død person=perversitet. Og det roser du. Kvalmen stinker lang vei av innlegget ditt. Gratulerer, Prozak. Heh-heh-heh....det er jaggu det dummeste, mest uintelligente jeg har hørt på lenge. Gratulerer :-) "............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.