Gå til innhold

FAQ


strutsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Fins det en liste over FAQ's(ofte stilte spørsmål)? Ser at en del spørsmål går igjen...

Og til alle som skal rotfylle: Se "Cast away" med Tom Hanks!! Er ikke så ille å rotfylle hos tannlegen da, hvis alternativet er å fjerne tann/rot med ei kunstløpsskøyte og en stein... :)

Synes forøvrig at rotfylling og fjerning av visdomstenner er "oppskrytt". Blir litt det samme som det vi hørte om BCG... Høres mye verre ut enn det er.

Når det gjelder erstatning etter tannskade, som jeg spurte om: Fant ut at forsikringsselskaper av en eller annen grunn ikke dekker skader som skjer når du er ubevisst. Heldigvis har studentsamskipnadene en støtteordning for studenter med høye tannlegeregninger!! I tillegg har tannlegen min "studentrabatt" :) Så, det ser ut til å ordne seg.

Med hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Det finnes ikke noen FAQ-liste, men jeg skal tenke over om det kanskje kunne være en ide å lage en slik.

Dersom du er student vil du ikke bare får billig tannbehandling ved odontologiklinikkene ved UiO ig UiB, men de har også ekstra billig tilbud til studenter.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke noen FAQ-liste, men jeg skal tenke over om det kanskje kunne være en ide å lage en slik.

Dersom du er student vil du ikke bare får billig tannbehandling ved odontologiklinikkene ved UiO ig UiB, men de har også ekstra billig tilbud til studenter.

Lykke til

Bor i Trondheim, så det blir litt vanskelig å gå på de klinikkene. I tillegg har jeg allerede vært en del hos en tannlege her, så det er greit å fortsette der.

med hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...