Gå til innhold

Neste episode...


jubalong70

Anbefalte innlegg

Til de av dere som har fulgt med på mine innlegg kan jeg i dag, med glede melde, JEG ER GRAVID!!!!!

Tok en test i dag tidlig (ClearBlue), og den var positiv!!!!!!!!!

Skulle egentlig vente til helgen, men det klarte jeg selvfølgelig ikke. Og det var jo like bra.

Tjo-ho!!!

Nå er jeg så glad at jeg hopper og skjelver.

Mannen min ble litt skuffet over at jeg tok testen uten at han var tilstede. Men han har ikke trodd at jeg har vært gravid når jeg har fortalt om symptomene mine. Også var det kanskje litt dumt av meg å buse ut med det på telefonen til ham, mens han var på flyplassen. Angrer litt på det da. Men jeg klarte bare ikke å vente lenger. Han landet jo ikke før kl. var 9.30. Skulle egentlig landet 9. Skal si den halvtimen var LAAANG.

Men, men jeg får håpe han tilgir meg utover dagen - når sjokket får lagt seg.

Så, nå er det bare å bekymre seg for SA og MA... Men i dag er jeg bare GLAD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER!!!!! Så gøy.. Jammen var dere heldig med klaff såpass raskt. Lykke til videre :-)

Ja, vi har vært kjempeheldige!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Så gøy, gratulerer! :)

Har fulgt med i kulissene her, og trodd at du har vært gravid,

asså! :)

Takk, takk. Jeg har også egentlig trodd det, men så ble jeg så skuffet over den negative testen. Også turde jeg nesten ikke håpe lenger. Men nå! Nå kan jeg bare være kjempeglad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wov gratulerer så utrolig mye. Ha en fantastisk dag. jeg skal klare å vente til tors før jeg tester på ny;-)

Jeg skal krysse alt jeg har og sende lykkestøv til deg. (Kanskje litt sent, men tanken er i hvertfall god!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helt nybegynner...- som gratulerer masse !

Ja, vi har vært kjempeheldige!!!!!!

Kjempeglad på deres vegne !!!

Kan du være så snill å repetere ALLE symptomer du har hatt (til minste detalj), så vet vi andre hva vi skal kjenne etter ? Veksler mellom håp og tvil 100 ganger pr. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer sååå masse!! Har lest dine innlegg..

Lykke til videre!!

Takk, takk. I dag smiler jeg fra øre til øre og er så lykkelig som bare det. Ramler vel etterhvert ned på jorda igjen, men frem til da skal jeg bare NYTE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeglad på deres vegne !!!

Kan du være så snill å repetere ALLE symptomer du har hatt (til minste detalj), så vet vi andre hva vi skal kjenne etter ? Veksler mellom håp og tvil 100 ganger pr. dag.

He, he.

Vel, det startet med en overmannende trøtthet. Ikke sove-trøtthet, men "bare-ligge-i-ro-og-lukke-øynene"-trøtthet.

Jeg hadde en bitteliten blødning for litt over 1 uke siden. Antar det var en festeblødning - for jeg har hatt det slik med begge de to forrige barna også.

Brystene ble liksom mye mer merkbare. Ikke skikkelig ømme, men av og til litt sitring i dem. Andre ganger bare "var de der". Til vanlig merker jeg dem jo ikke. De siste par dagene har de også blitt litt større.

Så, det er det jeg har merket til nå. Foruten det flotte + tegnet på gravitesten i dag tidlig da!!!!!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...