Gå til innhold

Neste episode...


jubalong70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med det!

Det gikk da rimelig kjapt gjorde det ikke??

Lykke til videre.

Hilsem

Jo, det gikk kjempekjapt. Hadde første mens etter å ha tatt ut spiralen den 13 januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nybegynner...

He, he.

Vel, det startet med en overmannende trøtthet. Ikke sove-trøtthet, men "bare-ligge-i-ro-og-lukke-øynene"-trøtthet.

Jeg hadde en bitteliten blødning for litt over 1 uke siden. Antar det var en festeblødning - for jeg har hatt det slik med begge de to forrige barna også.

Brystene ble liksom mye mer merkbare. Ikke skikkelig ømme, men av og til litt sitring i dem. Andre ganger bare "var de der". Til vanlig merker jeg dem jo ikke. De siste par dagene har de også blitt litt større.

Så, det er det jeg har merket til nå. Foruten det flotte + tegnet på gravitesten i dag tidlig da!!!!!

Lykke til.

Takker for utførlige opplysninger ! Er temmelig overfølsom om dagen. Har kjøpt tester, og sjekker hele tiden at de ligger på plass i skapet. Spørs om jeg greier å vente til helgen... Kanskje vi sees på "GRAVIDITET" om ikke så altfor lenge ?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når man ikke er innom på noen dager. Man går glipp av de store sakene! GRATULERER SÅ MYE!!!!!

Jeg kommer etter om inkje så brått...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når man ikke er innom på noen dager. Man går glipp av de store sakene! GRATULERER SÅ MYE!!!!!

Jeg kommer etter om inkje så brått...:)

Gjør du!!!!! Så koselig da! Fortell, fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du!!!!! Så koselig da! Fortell, fortell!

Husker du ikke den mystiske personen som hevdet å kjenne deg bittelitt som snart skulle fjerne spiralen? Det er jo meg, så klart. Skal ha vekk ti kilo før den tas ut, håper jeg klarer det til påske sånn at jeg kan gjøre det hos min vanlige gynekolog. Begynner hardkjør på mandag, ønsk meg lykke til...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker du ikke den mystiske personen som hevdet å kjenne deg bittelitt som snart skulle fjerne spiralen? Det er jo meg, så klart. Skal ha vekk ti kilo før den tas ut, håper jeg klarer det til påske sånn at jeg kan gjøre det hos min vanlige gynekolog. Begynner hardkjør på mandag, ønsk meg lykke til...:)

Åhhh, jammen så koselig da!

Jeg skal sende mange standhaftige og viljesterke tanker til deg, slik at du kan komme etter fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Åhhh, jammen så koselig da!

Jeg skal sende mange standhaftige og viljesterke tanker til deg, slik at du kan komme etter fort!

Husker du jeg skrev at jeg skulle ned ti kilo før spiralen forsvant? Det klarer jeg ikke. Så derfor tar jeg den ut nå og går forhåpentligvis ned med den ute. Det blir jo minimum tre år mellom mellomste og minste, og det er lenge nok å vente. Kan jo ta en stund også...

Så det er meg som er 71 grader osv. Litt hemmelighetsskremmeri må man kunne ha...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du jeg skrev at jeg skulle ned ti kilo før spiralen forsvant? Det klarer jeg ikke. Så derfor tar jeg den ut nå og går forhåpentligvis ned med den ute. Det blir jo minimum tre år mellom mellomste og minste, og det er lenge nok å vente. Kan jo ta en stund også...

Så det er meg som er 71 grader osv. Litt hemmelighetsskremmeri må man kunne ha...*s*

Ååååh, nå skjønner jeg. Svarte deg som 71 grader nord før jeg leste dette.

Jeg håper også du klarer å gå ned litt - det gjør jo godt. Jeg klarte ikke å gå ned så mye som jeg skulle før spiralen ble tatt ut, men ut kom den jammen likevel!!!

Og her sitter jeg, 10 kg tyngre enn da spiralen ble tatt ut. Men det er ganske lykkelige kilo da...

Jeg håper så inderlig at det lykkes for dere uten alt for mye prøving.

Regner med du holder meg/oss informerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, nå skjønner jeg. Svarte deg som 71 grader nord før jeg leste dette.

Jeg håper også du klarer å gå ned litt - det gjør jo godt. Jeg klarte ikke å gå ned så mye som jeg skulle før spiralen ble tatt ut, men ut kom den jammen likevel!!!

Og her sitter jeg, 10 kg tyngre enn da spiralen ble tatt ut. Men det er ganske lykkelige kilo da...

Jeg håper så inderlig at det lykkes for dere uten alt for mye prøving.

Regner med du holder meg/oss informerte!

Det er like greit å bare ta ut spiralen. Da kan det være jeg blir litt mer motivert til å gå ned det jeg må. Bare ti kilo kan jo gjøre underverker! Du har faktisk vært en liten inspirasjon for meg i grubleriene "to eller tre barn". Greit at det ikke bare er meg!

Jeg skal helt klart holde deg oppdatert, selv om jeg ikke får time før uti august en gang. Lykke til videre med nurket i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...