Gå til innhold

Nå har det tørna for meg...

Anbefalte innlegg

Gjest PIlletrilleknaskeren
Skrevet

Fikk en 25 pakning 25 mg. Sobril av legen i går.. Ett døgn senere er pakken TOM!!

Har også 9 Imovane liggende som jeg sterkt vurderer å ta nå. Tror jeg har ett alvorlig pilleproblem..

Skrevet

Ja, da har du ett pilleproblem. Du burde på ingen måte bruke sobril lengre når du ikke greier å holde forbruket under kontroll. Få en annen type medisin f.eks Truxal hvis du skulle ha absolutt behov for noe beroligende.

Gjest 27_Maijka
Skrevet

Du burde kanskje begrense pillebruken din ja.. Men å spørre om du har et pilleproblem? Det tror jeg at du har funnet ut selv..

Gjest pilletriller
Skrevet

Fortelle legen din om dette. Du vil jo sikkert fortsatt trenge medisiner, men kanskje du kan få hjelp til å administrere tablettene, f.e. av hjemmesykepleien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...