Gjest PIlletrilleknaskeren Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Fikk en 25 pakning 25 mg. Sobril av legen i går.. Ett døgn senere er pakken TOM!! Har også 9 Imovane liggende som jeg sterkt vurderer å ta nå. Tror jeg har ett alvorlig pilleproblem.. 0 Siter
Mihra Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Ja, da har du ett pilleproblem. Du burde på ingen måte bruke sobril lengre når du ikke greier å holde forbruket under kontroll. Få en annen type medisin f.eks Truxal hvis du skulle ha absolutt behov for noe beroligende. 0 Siter
Gjest 27_Maijka Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Du burde kanskje begrense pillebruken din ja.. Men å spørre om du har et pilleproblem? Det tror jeg at du har funnet ut selv.. 0 Siter
Gjest pilletriller Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Fortelle legen din om dette. Du vil jo sikkert fortsatt trenge medisiner, men kanskje du kan få hjelp til å administrere tablettene, f.e. av hjemmesykepleien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.