Gjest finnguala Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå. bestemte meg for å gjøre ferdig skolen og få meg en jobb. dette utelukkende pga økonomien. har ikke råd til å ta meg pause. overlever ikke kun på rehabiliteringspenger. man kan alltids søke sosialen, men det vil jeg ikke. hva kan jeg gjøre da. er på skolen i dag, men er trøtt, sliten, ukonsentrert. føler mye tomhet og meningsløshet. hva er vitsen med noe, liksom. ikke noe mening med livet mitt. dessuten har jeg mye angst og uro, spesielt i forhold til andre mennesker. får lett tankekjør. vet at jeg skulle hatt en pause fra alt. vet at jeg har stor avhengighet til benzo. vet at jeg antakelig trenger mer hjelp enn poliklinisk nå. men jeg har ikke valg. må fullføre skolen og få meg jobb. dessverre plages jeg av utmattelse og likegyldighet. vil i grunn bare sove og sove. venter på hver nye sjanse til å få utskrevet noen tabletter. jeg vet ikke hvor veien går nå. hadde jeg bare hatt økonomi til å ta i mot den hjelpen jeg trenger, hadde jeg bare. foreldrene mine er veldig nærgående og det hjelper ikke uansett hvilke grenser jeg setter for dem. de presser meg også til å bli ferdig med skolen og få meg jobb. men jeg er utslitt. føler meg utmatta. jeg har ikke noe mer å gi og jeg føler meg verdiløs. jeg ser ikke noe glede i noe. hadde jeg bare hatt økonomien til å få hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/174271-skulle-gjerne-hatt-noen-gode-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 27_Maijka Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Dette skal du ta opp med din fastlege, lille du. Hva med å prøve AD? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/174271-skulle-gjerne-hatt-noen-gode-r%C3%A5d/#findComment-1155496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.