Gå til innhold

svare på sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Har ei mor som bruker en liten formue på ok´er;o) "

Du også?

Sånn er det her også.- kanskje hun vil ha siste ordet, ikke vet jeg. Men uansett hva jeg skriver, så får jeg noe sånt tilbake: "ok" eller "det er fint" eller "så bra, da sier vi det"..

hehe, litt morsomt egentlig. Jeg pleier å sitte og vente på siste-ord-meldingen når vi har sendt et par meldinger for å si noe eller spørre om noe, for den kommer alltid. ;)

Hehe, sånn gjør mamma også. Og så signerer hun alltid med "hilsen m", enda jeg har sagt x antall ganger at jeg ser at det er henne. ;o)

Skrevet

Hehe, sånn gjør mamma også. Og så signerer hun alltid med "hilsen m", enda jeg har sagt x antall ganger at jeg ser at det er henne. ;o)

*S*

Og så roper hun alltid; tror jeg snart skal fortelle henne at store bokstaver betyr at hun roper ;)

Jeg vet alltid når en melding er fra henne, for hun er den eneste som skriver alle meldinger med store bokstaver...

Skrevet

Sikker på at hun i det hele tatt vet hvordan man skriver meldinger?

Det er det nemlig ikke alle som vet!

:)

Gjest ikke alle er like
Skrevet

Personlig svarer jeg sjelden på sms.

Jeg sender sms'er for å informere eller for å bare sende hilsner. Spør aldri om noe (ja, er så konsekvent at jeg kan si Spør aldri om noe).

Synes sms er en upersonlig måte å ha kontakt med folk på, og er vel så sær at jeg synes sms-vitser er passe teit. Hvem hadde liksom ringt meg en fredag kl 22 for å fortelle en ekkel grovis...men på sms da er alt lov..

Hvis noen har spørsmål så kan de ringe.

Synes det at skriver noen "har du det bra" så er det ikke så mye omtanke i det spørsmålet. Skal jeg da for høflighetsskyld si "takk, ja" eller skrive 5 meldinger om hvor leit det er at barna er syke, jeg er sånn og sånn osv.... Nei, sms er ikke til for å "føre lange dialoger på".

Å si noe negativt til kollegaen din.....nei, bli voksen!!

Er min mening!!!

Gjest ikke alle er like
Skrevet

Du...tenkte bare for å sette det litt på spissen...

Om du hadde fått et postkort med gratulasjon på. Hadde du sendt et postkort tilbake da med "takk"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...