trondheimsgutt Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Hei! Jeg er en gutt på 21 år som vurderer å klippe meg litt. Har litt lengde på håret nå, men vurderer å nesten skinen meg.. Vil ha ca 2mm. Jeg synes personlig dette er kult, og litt røft. Noen formeningen, bør jeg gjøre det?? Det blir jo litt av en forandring... Noen erfaringer? 0 Siter
Spirello Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Det kommer helt an på hodefasongen din, og utseende ditt ellers om du vil kle dette.. Ikke hvem som helst kan ha så kort hår. En kamerat av meg er kjempefin med det, mens en annen så helt grusomt ut.. Så ut som en rømt krigsfange... 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 ....erfaringsvis titter jeg alltid ekstra godt når jeg ser et skalla mannfolk.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Jeg ser i alle fall gjerne mer etter menn med korkort sveis enn de med halvlangt-lang.... 0 Siter
cecily Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Noen er skikkelig sexy med så kort, andre ser bare latterlige ut. Du må nesten bare prøve og se. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Bare å prøve. Det vokser jo ut igjen hvis det ikke passer for deg. Det er veldig enkelt med kort-kort hår. Samboeren min har ingen utgifter til frisør lenger, jeg bare kjører over med hårtrimmeren. Lett og greit. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Neeeeiiiii!!!!!!! Ikke gjør det, det er så fint når gutter har litt lengde på håret!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Neeeeiiiii!!!!!!! Ikke gjør det, det er så fint når gutter har litt lengde på håret!! Nå er han 21 og bør begynne å se ut som en mann, ikke som en forvokst gutteslamp. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Det kommer litt an på hvordan du ser ut, du bør ha pene ører og fin hodefasong for å kle det. Grer du alt bakover når det er vått så får du jo en god pekepinn på hvordan det vil bli. På de som kler det er det tøft med så kort hår, og mandig! 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Jeg liker menn uten hår. Liker at de skinner seg jeg. Det er sexy ) 0 Siter
trondheimsgutt Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Jeg liker menn uten hår. Liker at de skinner seg jeg. Det er sexy ) Når du sier skinna, tenker du på heeeelt uten hår da? Jeg synes nemlig det er mye kulere med 2mm, enn med helt skinna... Enig? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Når du sier skinna, tenker du på heeeelt uten hår da? Jeg synes nemlig det er mye kulere med 2mm, enn med helt skinna... Enig? Nei, jeg mener 2mm. Men jeg liker alt bort også jeg da men da på menn som har begynt å miste håret. 0 Siter
trondheimsgutt Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Bare å prøve. Det vokser jo ut igjen hvis det ikke passer for deg. Det er veldig enkelt med kort-kort hår. Samboeren min har ingen utgifter til frisør lenger, jeg bare kjører over med hårtrimmeren. Lett og greit. Ja, man sparer jo mye penger til frisør også ;-) Hvor ofte må jeg kjøre med trimmeren da? Og hvor får jeg kjøpt trimmer som er så kort...? De jeg har sett er kun ned til 4mm.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Ja, man sparer jo mye penger til frisør også ;-) Hvor ofte må jeg kjøre med trimmeren da? Og hvor får jeg kjøpt trimmer som er så kort...? De jeg har sett er kun ned til 4mm.... 4 mm er mer enn kort nok! Vet ikke hvor ofte vi gjør det, 4-5 ganger i året kanskje... 0 Siter
trondheimsgutt Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 4 mm er mer enn kort nok! Vet ikke hvor ofte vi gjør det, 4-5 ganger i året kanskje... Ok.. Jeg får se om det erkort nok for meg da ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Ok.. Jeg får se om det erkort nok for meg da ;-) Jeg tror det er kortere enn du tror. Hvis det ikke er kort nok får du ta barbermaskinen eller høvelen, og bruke hatt i 2 dager, så har du det veldig kort. 0 Siter
trondheimsgutt Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Jeg tror det er kortere enn du tror. Hvis det ikke er kort nok får du ta barbermaskinen eller høvelen, og bruke hatt i 2 dager, så har du det veldig kort. Hehe.. Smart, smart ;-) Men når man gjør det selv, kan det ikke bli ujevnt da...? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Hehe.. Smart, smart ;-) Men når man gjør det selv, kan det ikke bli ujevnt da...? Kan sikkert være greit å få litt hjelp. Ikke helt lett å få til selv nederst i nakken og bak ørene vil jeg tro. 0 Siter
trondheimsgutt Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Kan sikkert være greit å få litt hjelp. Ikke helt lett å få til selv nederst i nakken og bak ørene vil jeg tro. Ok, takk for rådet. Spørs om det ikek blir høvelen ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.