Gå til innhold

Nå har jeg ikke dårlig samvittighet lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser lengre ned her at du ikke aner hvordan sykdom denne mannen har.

Men du vet altså at han ikke er kriminell?

Ser også at du mener de som ikke er enige med deg tror at uføretrygdede er "dumme".

I din verden er det altså slik at å svindle seg til pyramidekonge er mindre krevende enn å gå på ni-til-fire jobb?

Jaja..........

Hehe - til og med kjeltringer får trygd - ja, de med lav moral også. Hva syns du denne karen skulel gjort da?

Er pyramidespillet hans ulovlig - noe jeg ikke trodde, men jeg kan selvsagt ha feil - da bør han jo straffes - for den kriminaliteten sin. Det har da ikkeno med om han får uføretrygd å gjøre.

OG, har han en lege som er like kriminell og har gitt han uføretrygd uten grunn, så skal da han straffes også.

Jeg tror aldri jeg har hørt om noen uføretrygdede enda som ikke har blitt mistenkt for svindel, så lenge de klarer å holde seg oppreist nok til at de ser friske ut.

Skrevet

Skal vi skille litt kortene her?? For det første så finnes jeg meg ikke i å bli kalt simpel! Dette er snakk om en mann som har tjent over 20 millioner kroner og i tillegg mottatt uføretrygd. Jeg snakker IKKE om alle andre uføretygdene, men diskuterer denne konkrete saken! Jeg kjenner mange som er uføretygdede og har faktisk vært inne i vurdering fra legen sin side om dette også skulle bli løsningen for meg. Det er bare det at siden man klarer å tjene 20 millioner kroner selv, så trenger man ikke tillegg fra staten i tillegg!!

Nei det ser jo jeg også det - at han ikke trenger trygden....og da er vi tilbake til utgangspunktet - hva om noen vinner 10 mill i Lotto?

Jo, jeg syns faktisk det er simpelt å beskylde han for trygdesvindel når man ikke vet NOE SOM HELST om hans sykehistorie.

Gjest Polyneser
Skrevet

Nei det ser jo jeg også det - at han ikke trenger trygden....og da er vi tilbake til utgangspunktet - hva om noen vinner 10 mill i Lotto?

Jo, jeg syns faktisk det er simpelt å beskylde han for trygdesvindel når man ikke vet NOE SOM HELST om hans sykehistorie.

Huff, dette er som å snakke til en vegg, og det synes jeg er så kjedelig at jeg lar være:-)

Prøv å organisere en slik pyramide selv, så skal du se hvor "lite" jobb det er... Lykke til!

Skrevet

Huff, dette er som å snakke til en vegg, og det synes jeg er så kjedelig at jeg lar være:-)

Prøv å organisere en slik pyramide selv, så skal du se hvor "lite" jobb det er... Lykke til!

Som å snakke til veggen? - jo, kanskje - fordi du ble svar skyldig! :-) ha en god kveld!

Skrevet

Kanskje han ble ufør ETTER at han begynte å tjene penger? - som dere sier, nå sitter han og håver inn penger....

Det er så lett kaste seg over folk fordi media fremstiller dem som kjetltringer, og så vet man INGENTING om denne personen.

Gjest Polyneser
Skrevet

Som å snakke til veggen? - jo, kanskje - fordi du ble svar skyldig! :-) ha en god kveld!

Det var din tanke om saken, jeg vet heldigvis bedre:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...