nyca Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Er det slik at veldig mange DVD`r er sperret for kopiering? Prøvde nemlig å brenne en DVD i går, og jeg fikk det ikke til. Mulig jeg bare er helt fjerne? Eller? 0 Siter
petter smart Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 De fleste DVD'er har en eller annen form for kopieringssperre. Prøv DVD shrink eller DVD Decrypter. Men kun for backup av egne DVD'er, ikke sant? ;-) 0 Siter
nyca Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 De fleste DVD'er har en eller annen form for kopieringssperre. Prøv DVD shrink eller DVD Decrypter. Men kun for backup av egne DVD'er, ikke sant? ;-) Selvfølgelig... Er jo ikke akkurat gniene på mine DVD`r, men når de kommer tilbake fra venner med hakk-da blir jeg sinna. Mye bedre å låne ut kopien... ;o) 0 Siter
petter smart Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Selvfølgelig... Er jo ikke akkurat gniene på mine DVD`r, men når de kommer tilbake fra venner med hakk-da blir jeg sinna. Mye bedre å låne ut kopien... ;o) En kan like godt gi bort kopier, for de er ofte ikke spillbare når en får de tilbake. Selv låner jeg aldri bort verken originaler eller kopier. Men jeg har laget mange kopier, og det er jo helt lovlig :-) 0 Siter
nyca Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 En kan like godt gi bort kopier, for de er ofte ikke spillbare når en får de tilbake. Selv låner jeg aldri bort verken originaler eller kopier. Men jeg har laget mange kopier, og det er jo helt lovlig :-) Man tror stort sett godt om vennene sine, men jeg skal jaggu si at her er det motsatte bevisst! Bruker de de til dørmatte mon tro? 0 Siter
petter smart Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Man tror stort sett godt om vennene sine, men jeg skal jaggu si at her er det motsatte bevisst! Bruker de de til dørmatte mon tro? Jeg har en kompis som har et unikt DVD-system, alle platene ligger i en haug på gulvet foran DVD-spilleren. Det hender han tråkker på dem og de slenges rundt. Selv originalplater varer ikke lenge i det huset. Har lånt flere filmer av han for å kopiere de, men det er kun unntaksvis dette er mulig. Pussig at folk ikke tar vare på sine egne DVD'er, selv om de bruker lånte som dørmatte. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg har en kompis som har et unikt DVD-system, alle platene ligger i en haug på gulvet foran DVD-spilleren. Det hender han tråkker på dem og de slenges rundt. Selv originalplater varer ikke lenge i det huset. Har lånt flere filmer av han for å kopiere de, men det er kun unntaksvis dette er mulig. Pussig at folk ikke tar vare på sine egne DVD'er, selv om de bruker lånte som dørmatte. Du sier: "Pussig at folk ikke tar vare på sine egne DVD'er, selv om de bruker lånte som dørmatte. " Jeg ville nok heller si omvendt,jeg da. Men skjønner hva du mener ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.