Gå til innhold

Amber...

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

pell deg inn på chatten!!!

*roper på alle andre også*

Skrevet

Jeg kommer... nuh...!

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Ikke en gang til vel?

Jeg vurderer snart å gi dere tlfnummeret mitt, så dere kan melde meg om slike treff.

Skrevet

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Ikke en gang til vel?

Jeg vurderer snart å gi dere tlfnummeret mitt, så dere kan melde meg om slike treff.

hehe, ble du snytt igjen, cecily?

Vi hadde det ganske morsomt, til og med SDD var innom igår.

Jeg håper ikke det var mye jeg gikk glipp av etter at jeg logget av rett over midnatt, heller, hehe.

Du må fylla me, vett du ;)

Skrevet

hehe, ble du snytt igjen, cecily?

Vi hadde det ganske morsomt, til og med SDD var innom igår.

Jeg håper ikke det var mye jeg gikk glipp av etter at jeg logget av rett over midnatt, heller, hehe.

Du må fylla me, vett du ;)

*rive seg i håret* Var det noen som savnet meg?

Skrevet

*rive seg i håret* Var det noen som savnet meg?

Jepp det ble spurt etter deg flere ganger :0)

Skrevet

Jepp det ble spurt etter deg flere ganger :0)

Å! Er det virkelig sant? *rørt*

Skrevet

Å! Er det virkelig sant? *rørt*

ja du var dypt savnet :)

vi får ta det igjen neste gang. :)

Skrevet

ja du var dypt savnet :)

vi får ta det igjen neste gang. :)

Snakket dere om yndlingstemaet mitt?? (har forresten hermet etter deg nå når det gjelder innkjøp.)

Jeg er klar som et egg for ranglere når som helst.

Skrevet

Snakket dere om yndlingstemaet mitt?? (har forresten hermet etter deg nå når det gjelder innkjøp.)

hvis dit yndlingstema er det samme som mitt så gjorde vi nok det ja, men ikke såå mye da:)

oooh har du det? da har du noe å glede deg til ;)

Skrevet

ditt, ikke dit

Skrevet

hvis dit yndlingstema er det samme som mitt så gjorde vi nok det ja, men ikke såå mye da:)

oooh har du det? da har du noe å glede deg til ;)

Er den virkelig så bra altså? Da gleder jeg meg. Kjøpte forresten en ting til, så nå håper jeg på full valuta for pengene.

Skrevet

Er den virkelig så bra altså? Da gleder jeg meg. Kjøpte forresten en ting til, så nå håper jeg på full valuta for pengene.

ja jeg synes den var kjempe bra. Ikke første gangen av en eller annen grunn, men andre gangen jaaaa!!

oi hva annet har du kjøp? du kan ikke si a og ikke b vettu ;)

Skrevet

ja jeg synes den var kjempe bra. Ikke første gangen av en eller annen grunn, men andre gangen jaaaa!!

Ikke så spennende for dere erfarne, men noe helt nytt for prektige cecily. Må bare finne en link først.

Skrevet

Hva? Jeg fikk ikke til linken. Jeg må prøve en gang til.

Grøss, tenk om noen kjenner meg igjen her inne. Da blir jeg flau, eller jeg får jo ikke vite om det kanskje.

Skrevet

å den ja, har nesten lik selv, eller har faktisk to, den første begynte å bli dårlig etterhvert (hadde hatt den lenge altså) så da kjøpte jeg ny :) De er enkle og greie, ikke akkurat avanserte men alt trenger ikke være så avansert for at man skal ha det bra ;)

Skrevet

Hva? Jeg fikk ikke til linken. Jeg må prøve en gang til.

Grøss, tenk om noen kjenner meg igjen her inne. Da blir jeg flau, eller jeg får jo ikke vite om det kanskje.

Det tenker jeg også. Hadde ikke vært så moro å bli konfrontert på jobb med alt det vi skravler om her inne, kan du si ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...