Gjest togli Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 "Sitter her på trappa og venter på a' Marta...." Plutselig dukket denne strofen opp fra intet idag. Nå irriterer jeg meg grønn over at jeg ikke husker mer av sangen, og hvem som sang den. Noen som kan hjelpe slik at jeg får sove i natt? 0 Siter
sheba Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Var det ikke vazelina bilophøggers som hadde den mon tro... 0 Siter
Gjest falturiltura Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Første hiten til Vaselina bilopphøggers ja.... 0 Siter
sheba Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Tittelen er : Gi meg fri ikveld... teksten fant jeg ikke:-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 *sabotør* Nå sitter jeg på den j**** trappa og venter på a Martha, og får ikke idiotsangen ut av hodet mitt.... 0 Siter
morsan Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hukser bare noen strø-setninger fra denne Vazelina-hitten: Sitter her på trappa, venter på a Martha - yeah! yeah! Samme gamle leksa, hu har glømt at veska! yeah! yeah! Ikke lett å smile - jeg blir lett fortvile', yeah! yeah! Nå får'a jammen komme, kaste meg i (???), yeah, yeah 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Hukser bare noen strø-setninger fra denne Vazelina-hitten: Sitter her på trappa, venter på a Martha - yeah! yeah! Samme gamle leksa, hu har glømt at veska! yeah! yeah! Ikke lett å smile - jeg blir lett fortvile', yeah! yeah! Nå får'a jammen komme, kaste meg i (???), yeah, yeah Vazelina var det ja! Takk:o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 *sabotør* Nå sitter jeg på den j**** trappa og venter på a Martha, og får ikke idiotsangen ut av hodet mitt.... Sorry, håper det har gått over nå ;o) *Sitter her på trappa og venter på a`Marta---lalalala* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Tittelen er : Gi meg fri ikveld... teksten fant jeg ikke:-) Okei, Takker og bukker:o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Første hiten til Vaselina bilopphøggers ja.... Innbilte meg en liten stund at det var "The Kids" sin hit, men skjønner jo at det er mer Vazelina over den sangen, ja! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Var det ikke vazelina bilophøggers som hadde den mon tro... Var visst det, ja (etter de andre svarene å dømme) Takk for svar ) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Sorry, håper det har gått over nå ;o) *Sitter her på trappa og venter på a`Marta---lalalala* Det HADDE gått over! c',) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.