poke Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Hva heter den hatten ("kalotten") noen jøder har på hodet? Takk for svar! 0 Siter
Prozak Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Den er litt kul. Lurer på om jeg hadde fornærmet noen hvis jeg begynte å gå med en slik. Kanskje la kinnskjegget gro også :-) "............................" 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Den er litt kul. Lurer på om jeg hadde fornærmet noen hvis jeg begynte å gå med en slik. Kanskje la kinnskjegget gro også :-) "............................" Jeg kan hekle en til deg! .) - har du fått skjeggvekst enda du da, lille venn? :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg kan hekle en til deg! .) - har du fått skjeggvekst enda du da, lille venn? :-) Fælt som du slang med kjeften i dag, da? :-) "............................" 0 Siter
flisa Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Fælt som du slang med kjeften i dag, da? :-) "............................" Ja, og ikke nok med det! - jeg var edru! 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Ja, og ikke nok med det! - jeg var edru! Skulle bare mangle :-) "............................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.