Gå til innhold

WGI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vel D-dagen rett rundt hjørnet. Kan ikke annet enn å istemme et rungende: HVA VAR DET JEG SA:-)

Alle som har mast vettet av familie og venner i frenetisk ververus, bare tenk på at i Spania sitter Mads og nipper til drinken han har kjøpt for DINE penger.

Synes litt synd på de få som virkelig har blitt lurt, men de fleste som taper penger nå har ærlig fortjent det.

Har deltatt i mange samtaler hvor jeg har blitt beskyldt for å ikke unne andre suksess eller ikke tåle at noen andre lykkes, bare fordi jeg ikke ville la meg verve i noe som selv et lite barn kan se er humbug.

Menmen, det dukker vel alltids opp et nytt "konsept" neste år en gang, og så er det i gang igjen.

Åssen gikk det forresten med Tagge og oljebrønnene i Texas?

Hehe

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

9

• gullfisk

2

• mil1365380270

2

• mariaflyfly

1

mil1365380270
Skrevet

Ingen ting er som egen lykke, men andres ulykke er heller ikke å forakte? ;-)

Skrevet

He-he....det er nok noe i det ja.

Men det var en diskusjon om WGI her på DOL i forbindelse med at T5PC gikk på ryggen.

Da var det noen DOL'ere som snakket varmt for WGI og forsøkte å "overbevise" oss andre her om at det var "noe heeeelt annet".

Noen av oss forsøkte å forklare hvorfor det IKKE var det, og vi var ganske så sikre på at også WGI ville gå på ryggen innen et års tid.

Nå kan det nok se ut til at vi fikk helt rett, og da er det ikke rart man føler for å si ifra:-)

mil1365380270
Skrevet

He-he....det er nok noe i det ja.

Men det var en diskusjon om WGI her på DOL i forbindelse med at T5PC gikk på ryggen.

Da var det noen DOL'ere som snakket varmt for WGI og forsøkte å "overbevise" oss andre her om at det var "noe heeeelt annet".

Noen av oss forsøkte å forklare hvorfor det IKKE var det, og vi var ganske så sikre på at også WGI ville gå på ryggen innen et års tid.

Nå kan det nok se ut til at vi fikk helt rett, og da er det ikke rart man føler for å si ifra:-)

He-he! Nei, når man ser noen er i ferd med å gjøre noe skikkelig dumt, og de bare avfeier det, og er uhøflige tilbake, er det vanskelig å la være å si "hva var det jeg sa" etterpå ;-)

Skrevet

He-he! Nei, når man ser noen er i ferd med å gjøre noe skikkelig dumt, og de bare avfeier det, og er uhøflige tilbake, er det vanskelig å la være å si "hva var det jeg sa" etterpå ;-)

Ikke sant.

Det har også vært veeeldig tyst fra disse de gangene dette har vært oppe som tema de siste uker:-)

Jeg startet selv en tråd om det for noen uker siden, når det ble ganske så klart at dette vil rakne.

Og da kom det heller ingen kommentar fra de tidligere WGI-fansen....he-he

Skrevet

Ikke sant.

Det har også vært veeeldig tyst fra disse de gangene dette har vært oppe som tema de siste uker:-)

Jeg startet selv en tråd om det for noen uker siden, når det ble ganske så klart at dette vil rakne.

Hehe, ja, det er ganske stille fra den kanten nå. *skadefro*

Skrevet

Litt sjabby å glede seg over andres ulykke kanskje ?

Kjenner folk som har tjent noen kr. i WGI jeg da.

Og jeg kjenner minstepensjonister som har skrapt sammen noen få tusenlapper i håp om at dette skulle gi noe tilbake.

Kan ikke se noe glede i at disse som lever så skrapt fra før mister en tusenlapp og to.

Virker det for godt for å være sant så er det sannsynligvis det...er det noe som heter, men noen ganger så trenger de som sitter dårlig i det å ha håp og om gode venner/familie da kommer og verver med masse godt ord så er det ikke så rart at man biter på.

Så det er sakt så er ikke jeg en av de store WGIène...men jeg kan ikke gosse meg over andres ulykke for det synes jeg.

Bare til ettertanke liksom.

;)

Skrevet

Forbanna idioter hele gjengen, og jeg griner ikke over at de har tapt pengene sine.

Hvordan det er mulig å la seg lure av noe slikt er langt utenfor min fatteevne.

Skrevet

Og jeg kjenner minstepensjonister som har skrapt sammen noen få tusenlapper i håp om at dette skulle gi noe tilbake.

Kan ikke se noe glede i at disse som lever så skrapt fra før mister en tusenlapp og to.

Virker det for godt for å være sant så er det sannsynligvis det...er det noe som heter, men noen ganger så trenger de som sitter dårlig i det å ha håp og om gode venner/familie da kommer og verver med masse godt ord så er det ikke så rart at man biter på.

Så det er sakt så er ikke jeg en av de store WGIène...men jeg kan ikke gosse meg over andres ulykke for det synes jeg.

;)

Hehe, ja en skal ikke glede seg over andres ulykke, det har du rett i.

Men det er ikke alt som kan kalles ulykke heller da. Feks. når voksne mennesker kaller meg misunnelig, grisk, ute av stand til å unne andre å tjene penger osv fordi jeg er negativ til åpenbar svindel(som de minstepensjonistene du nevner har opplevd) og ikke ville la meg verve inn i WGI. Til tross for dette har jeg prøvd å ikke gosse meg åpenlyst over det jeg visste ville komme, men når de har tatt opp temaet prøvd på en rolig måte å forklart hva jeg ville kalle bra måter å tjene penger på. Når disse nå konker så det suser, er det da riktig å kalle det ulykke?

Jeg synes ikke det.

Når det er sagt,det virker som om alle WGI-fans ikke forstår at vi i den virkelige verden har også lav -og høy-risikoprosjekt vi kan tjene penger på, har ofte hørt nettverktjenerne uttale seg om at de som ikke er med er negative("neggere" på WGI-språket), ute av stand til å ta en sjanse :-)

Greit å tjene penger, men vi behøver kanskje ikke rane omgangskretsen vår fo å få det til.

Bare for å nevne det altså:-)

Skrevet

You get it:-)

Skrevet

Forbanna idioter hele gjengen, og jeg griner ikke over at de har tapt pengene sine.

Hvordan det er mulig å la seg lure av noe slikt er langt utenfor min fatteevne.

Ja, er det ikke sprøtt?

Nå er vel tiden for ettertanke kommet, da blir det å sitte å høre på historiene om hvordan de ble lokket, blendet av ledelsens talegaver osv.

Så varer det ikke lenge, så har en av dem fått nyss om at nå, NÅ skjer det noe stort. Da er det på`n igjen, til å skyfle alle sparepenger og eventuelt overskudd av lønna opp i lomma til en eller annen ny svindler.

Tragisk!

Skrevet

Ja, er det ikke sprøtt?

Nå er vel tiden for ettertanke kommet, da blir det å sitte å høre på historiene om hvordan de ble lokket, blendet av ledelsens talegaver osv.

Så varer det ikke lenge, så har en av dem fått nyss om at nå, NÅ skjer det noe stort. Da er det på`n igjen, til å skyfle alle sparepenger og eventuelt overskudd av lønna opp i lomma til en eller annen ny svindler.

Tragisk!

Noen skikkelige Svein'er er de- jfr han dusten i Cæsar. Er de like harry og mon tro? :)

Skrevet

;)

Og nettopp derfor er det viktig å skape blest om det når det rakner.

For det kan visst ikke sies ofte nok overfor en god del mennesker, at er det for godt til å være sant - så er det nettopp det.

Og da ser det faktisk ut til at man er nødt til å "gni det litt inn" hos alt for mange, for at de kanskje skal ta seg tid til å tenke litt grundigere om neste gang.

For det eneste som er helt sikkert er at det også blir en "neste gang"......

Gjest tjohooo
Skrevet

Så hvordan vet du i såfall om D-dagen er rett rundt hjørnet?

Er du medlem selv, og har sjekka kursen eller noe?

Har ikke akkurat sett noe avisoppslag fra de berømte sensasjonshungrige journalistene i det siste...

Dumme vil jeg heller ikke si at vi er når vi går inn i spillet og er 100%klar over at dette er penger vi kan komme til å tape. vi gjør det for spenningens skyld, og tjener vi noe på veien er jo det bare positivt. Jeg har i det minste tjent. Er du bitter fordi du ikke har det? :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Ikke sant.

Har ikke sett noe innlegg om dette.

Jeg har vært på min nye luksusyacht i karibien de siste ukene skjønner du ;)

Seriøst... jeg har kanskje argumentert for, men jeg har også vært veldig klar på at jeg VET at det er høyyy risiko involvert og at jeg gjør det først og fremst for spenningens skyld. Jeg spiller, jeg verver ikke folk.

Skrevet

Har ikke sett noe innlegg om dette.

Jeg har vært på min nye luksusyacht i karibien de siste ukene skjønner du ;)

Seriøst... jeg har kanskje argumentert for, men jeg har også vært veldig klar på at jeg VET at det er høyyy risiko involvert og at jeg gjør det først og fremst for spenningens skyld. Jeg spiller, jeg verver ikke folk.

For de som vet hvor stor risiko det er, så er det selvfølgelig helt greit.

Men de aller fleste blir lurt, og ikke minst er det særdeles uheldig for de som verver famile og bekjente gjennom en prefabrikert argumentasjon som i beste fall ikke inneholder sannheten - og i verste (og vanligst) fall inneholder en god del løgner.

Det er denne delen av det som jeg er kritisk til, og ikke de som bevisst vet hva de går til og hvilken risiko de tar.

Skrevet

Så hvordan vet du i såfall om D-dagen er rett rundt hjørnet?

Er du medlem selv, og har sjekka kursen eller noe?

Har ikke akkurat sett noe avisoppslag fra de berømte sensasjonshungrige journalistene i det siste...

Dumme vil jeg heller ikke si at vi er når vi går inn i spillet og er 100%klar over at dette er penger vi kan komme til å tape. vi gjør det for spenningens skyld, og tjener vi noe på veien er jo det bare positivt. Jeg har i det minste tjent. Er du bitter fordi du ikke har det? :)

Hehe, her har vi det igjen:"er du bitter fordi du ikke har tjent?"

Hva er det med dere WGI`ere som gjør at med en gang noen er skeptisk så går dere automatisk ut ifra at vedkommende "ikke har tjent".

Er så og si gjeldfri, med fin leilighet, båt og bra lønn, så meg skal du ikke bekymre deg for:-)

En annen ting verdt å merke seg: du lurer på hvordan jeg kanvite at slutten nærmer seg, du kan ikk huske å ha lest noe om det i det siste.

HOHO*holde seg på magen og le høyt*

Gjest tjohooo
Skrevet

For de som vet hvor stor risiko det er, så er det selvfølgelig helt greit.

Men de aller fleste blir lurt, og ikke minst er det særdeles uheldig for de som verver famile og bekjente gjennom en prefabrikert argumentasjon som i beste fall ikke inneholder sannheten - og i verste (og vanligst) fall inneholder en god del løgner.

Det er denne delen av det som jeg er kritisk til, og ikke de som bevisst vet hva de går til og hvilken risiko de tar.

Tror du virkelig størsteparten er så dumme at de blir LURT? :) Det tror ikke jeg.

Skrevet

Tror du virkelig størsteparten er så dumme at de blir LURT? :) Det tror ikke jeg.

he-he....da har i så fall du bevist hvilken kategori du tilhører:-)

Gjest tjohooo
Skrevet

Hehe, her har vi det igjen:"er du bitter fordi du ikke har tjent?"

Hva er det med dere WGI`ere som gjør at med en gang noen er skeptisk så går dere automatisk ut ifra at vedkommende "ikke har tjent".

Er så og si gjeldfri, med fin leilighet, båt og bra lønn, så meg skal du ikke bekymre deg for:-)

En annen ting verdt å merke seg: du lurer på hvordan jeg kanvite at slutten nærmer seg, du kan ikk huske å ha lest noe om det i det siste.

HOHO*holde seg på magen og le høyt*

I det siste har det gått mest på skatt i forbindelse med WGI.

Ellers er jo VG og Dagbladet kjent for å blåse opp saker til det ugjenkjennelige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...