Gå til innhold

WGI

Anbefalte innlegg

Gjest eller hva?
Skrevet

Hvor godt har du egentlig satt deg inn i systemet de bruker?

Det samme kan en jo spørre deg om da som faktisk er medlem også...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

9

• gullfisk

2

• mil1365380270

2

• mariaflyfly

1

Skrevet

Jeg har ikke tatt ut penger i den forstand, jeg har hatt de på min wgi-konto, og brukt wgi sitt eget lille kort til å betale matvarer, klær o.l.

Det kortet som media nå forteller at ikke kan brukes noe sted?

Og som WGI også innrømmer at de har disse "problemene" med?

He-he....det virker som om du er en av disse som har blitt lurt godt, og nå lever i "fornektelsens verden" :-)

Gjest tjohooo
Skrevet

Det lille kortet som hittil bare har fungert i mr. Petterøes klamme klyper?

Og som han nå prøver å bortforklare at han har pushet på folk?

I såfall regner jeg med å se bildet ditt i Guinness book of records for denne sesongen.

Herregud...

Kortene Petterøes driver med har ikke noe som helst med WGI å gjøre. Petterøes er bare fellesnevneren.

Gjest tjohooo
Skrevet

Det samme kan en jo spørre deg om da som faktisk er medlem også...

Ja, jeg har det. Men det virker ikke som om du har det. Og det må du gjøre før det kan bli interessant å diskutere :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Det kortet som media nå forteller at ikke kan brukes noe sted?

Og som WGI også innrømmer at de har disse "problemene" med?

He-he....det virker som om du er en av disse som har blitt lurt godt, og nå lever i "fornektelsens verden" :-)

Ikke vet jeg hvordan det nye pay2-kortet fungerer, men mitt gamle virket godt i oslo i hvertfall.

Skrevet

Nei jeg vil ikke :)

Jeg har spilt og hatt det gøy og tjent penger av andre som har spilt og ikke vunnet. Ikke av uskyldige stakkarer som har brukt sparepengene sine i aksjespillet. Jeg føler meg ikke medskyldig... :\

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...