Gjest eller hva? Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Hvor godt har du egentlig satt deg inn i systemet de bruker? Det samme kan en jo spørre deg om da som faktisk er medlem også... 0 Siter
Goliath Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg har ikke tatt ut penger i den forstand, jeg har hatt de på min wgi-konto, og brukt wgi sitt eget lille kort til å betale matvarer, klær o.l. Det kortet som media nå forteller at ikke kan brukes noe sted? Og som WGI også innrømmer at de har disse "problemene" med? He-he....det virker som om du er en av disse som har blitt lurt godt, og nå lever i "fornektelsens verden" :-) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det lille kortet som hittil bare har fungert i mr. Petterøes klamme klyper? Og som han nå prøver å bortforklare at han har pushet på folk? I såfall regner jeg med å se bildet ditt i Guinness book of records for denne sesongen. Herregud... Kortene Petterøes driver med har ikke noe som helst med WGI å gjøre. Petterøes er bare fellesnevneren. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det samme kan en jo spørre deg om da som faktisk er medlem også... Ja, jeg har det. Men det virker ikke som om du har det. Og det må du gjøre før det kan bli interessant å diskutere 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det kortet som media nå forteller at ikke kan brukes noe sted? Og som WGI også innrømmer at de har disse "problemene" med? He-he....det virker som om du er en av disse som har blitt lurt godt, og nå lever i "fornektelsens verden" :-) Ikke vet jeg hvordan det nye pay2-kortet fungerer, men mitt gamle virket godt i oslo i hvertfall. 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Ikke vet jeg hvordan det nye pay2-kortet fungerer, men mitt gamle virket godt i oslo i hvertfall. Her kan du lese litt mer "morsomt" om WGI. http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/02/21/424004.html 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Her kan du lese litt mer "morsomt" om WGI. http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/02/21/424004.html Nei jeg vil ikke Jeg har spilt og hatt det gøy og tjent penger av andre som har spilt og ikke vunnet. Ikke av uskyldige stakkarer som har brukt sparepengene sine i aksjespillet. Jeg føler meg ikke medskyldig... :\ 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Nei jeg vil ikke Jeg har spilt og hatt det gøy og tjent penger av andre som har spilt og ikke vunnet. Ikke av uskyldige stakkarer som har brukt sparepengene sine i aksjespillet. Jeg føler meg ikke medskyldig... :\ :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.