Gå til innhold

Syk på bursdagen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg bursdag og gaven fra "oven" var influensa.

Å jeg som skulle ha en fin dag i dag så er det såvidt jeg orker å stå på beina fy så urettferdig.

(måtte bare klage litt)

Skrevet

Stakars deg, da...

Gratulerer masse med dagen hvertfall!

*klem*

Skrevet

Syns synd på deg :(

Da eg fylte 25 skulle eg ha vore i Sverige med kjærasten min. I staden fikk eg førti i feber nokre timar før flyet skulle gå.

Det var ikkje RIKTIG det same at to av veninnene mine kom på fødselsdagen for å gratulere og så berre prate med kjærasten på telefonen...

God betring, håpar du blir fort frisk !!

Skrevet

Gratulerer med dagen! Plei deg selv, bli frisk og ta igjen feiringen da!

Skrevet

Gratulerer med dagen! Plei deg selv, bli frisk og ta igjen feiringen da!

Tusen takk!

Skal ta igjen feiringen ja!

Skrevet

Syns synd på deg :(

Da eg fylte 25 skulle eg ha vore i Sverige med kjærasten min. I staden fikk eg førti i feber nokre timar før flyet skulle gå.

Det var ikkje RIKTIG det same at to av veninnene mine kom på fødselsdagen for å gratulere og så berre prate med kjærasten på telefonen...

God betring, håpar du blir fort frisk !!

Tusen takk!

Jeg hadde heldigvis ikke planlagt noe spesielt i dag.

Skrevet

Stakars deg, da...

Gratulerer masse med dagen hvertfall!

*klem*

Tusen takk!

Skrevet

Stakkars deg! Gratulerer med dagen og god bedring! :)

Skrevet

Stakkars deg! Gratulerer med dagen og god bedring! :)

Å tusen takk!

henger med hodet i dag.

Skrevet

Uff, jeg vet hvordan det er. Da jeg fylte 19, var jeg au pair i Sveits. Dagen skulle feires først med en guidet tur rundt i byen, bedre måltid, og så en hiva fest på kvelden, i en nordisk roklubb (av alt i verden...) der vi av og til var og festa. Var med på rundturen, men kjente at jeg ble slappere og slappere, og da vi satt og spiste, innså jeg at jeg bare måtte komme meg hjem i seng. Så på kvelden, da alle vennene mine festet, lå jeg hjemme med feber og vondt i hele kroppen, og lengta hjem til kjæresten min (hjemme i Norge). På toppen av alt, var bursdagen min på en lørdag, så jeg hadde selvsagt gått i lange tider og gledet meg til en skikkelig fest.

Min dypeste medfølelse, og håper nå i etterkant at dagen ikke ble bare rævva!

Gratulerer!

Skrevet

Uff, jeg vet hvordan det er. Da jeg fylte 19, var jeg au pair i Sveits. Dagen skulle feires først med en guidet tur rundt i byen, bedre måltid, og så en hiva fest på kvelden, i en nordisk roklubb (av alt i verden...) der vi av og til var og festa. Var med på rundturen, men kjente at jeg ble slappere og slappere, og da vi satt og spiste, innså jeg at jeg bare måtte komme meg hjem i seng. Så på kvelden, da alle vennene mine festet, lå jeg hjemme med feber og vondt i hele kroppen, og lengta hjem til kjæresten min (hjemme i Norge). På toppen av alt, var bursdagen min på en lørdag, så jeg hadde selvsagt gått i lange tider og gledet meg til en skikkelig fest.

Min dypeste medfølelse, og håper nå i etterkant at dagen ikke ble bare rævva!

Gratulerer!

takk!

Dagen får bli som den blir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...