Gjest ariedam Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Åja. Men prinsessa kan være så mangt. F.eks. er jeg helt sikker på at enkelte i homsepatruljen ble kalt "prinsessa vår" når de var små. Det ville forklart et og annet. Ikke legningen, men oppførselen. Så man kan ikke i år 2005 tolke det dithen at prinsesse nødvendigvis betyr jente. Men Martha er jente. Ro ro til fiskeskjær .... 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Fordelen med at foreldre går for de kjedelige navna er at man får en mye enklere jobb hva bordkort angår når det er fest. Man kan bare skrive 2-3 stykker og så kopiere dem opp. LOL 0 Siter
huufsa Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jeg hadde tre i klassen med samme navn som meg og på ungdomsskolen to som het samme navn som deg + to kompiser. nå er jeg egentlig driiit-nysgjerrig på hva dere egentlig heter... Fortell'a! :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Prinsesse? Nei. Clint er navnet. Det gjør seg utrolig bra med mitt etternavn også. Clint DiddelyDo? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 nå er jeg egentlig driiit-nysgjerrig på hva dere egentlig heter... Fortell'a! :-) Neiiiiii ;o) Kjedelige navn a la Per og Kari 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Clint DiddelyDo? SuchDiddelyDo blir mitt neste nick når jeg blir kasta ut. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Ja, jeg tror det. Vi heter noe alle heter. Halve vennegjengen heter det samme som meg. Den andre halvparten heter noe i den duren. Da heter du sikker Thomas eller Morten! 0 Siter
Babette Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Clint DiddelyDo? Han heter sikkert Dass til etternavn. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Mannfolk sære meninger? Det finnes da sørenmeg kvinnfolk med sære meninger og. Her i huset gjorde vi det på følgende måte: Jeg skrev en liste med 30 navn eller noe, og samboeren min strøk ut de som var uaktuelle. Så satt vi igjen med 5 navn eller noe, som vi pratet om og prøvde ut, og til slutt ble enige om. Hva med å velge ett navn hver, så får man en festlig kombinasjon. (Kanskje det er det MM og krompen har gjort...) Eller hva med å velge en mann som har samme smak som en selv? Det gjør alt så meget enklere! ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Da heter du sikker Thomas eller Morten! Nei, men det kjenner jeg folk som heter. Det kjenner vel faktisk alle folk som heter. Men det er i de baner. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Ja, jeg tror det. Vi heter noe alle heter. Halve vennegjengen heter det samme som meg. Den andre halvparten heter noe i den duren. Christian, Geir, Stein, Terje eller Christoffer var vel ganske vanlige navn i 1973 kanskje? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Prinsesse? Nei. Clint er navnet. Det gjør seg utrolig bra med mitt etternavn også. D'ække gitt at barnet skal ha ditt etternavn, vettu. Vi lever tross alt i 2005. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 D'ække gitt at barnet skal ha ditt etternavn, vettu. Vi lever tross alt i 2005. Jeg har et kult etternavn som få har. Altså er det gitt. Sånn er det med den saken! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Poenget mitt er at vedkommende skriver "prinsessa vår". Og så spør du om det er gutt eller jente. I mitt hode sier det seg selv at man ikke kan kalle prinsessene sine for Clint. Vel, _han_ kan i alle fall være en dronning. Jfr amerikansk/engelsk bruk av ordet. :-) Før man blir dronning er man prinsesse. Så det så. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Eller hva med å velge en mann som har samme smak som en selv? Det gjør alt så meget enklere! ;o) Kanskje vanskelig å velge mann på nytt etter at frøet har begynt å spire? :-) "............................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Velg noe som klinger bra internasjonalt. Petrine, Hansine og slikt slår ikke an i f. eks. engelsktalende land. Forutsetter selvsagt at en kommende kosmopolitt er underveis. 0 Siter
nick Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Mannfolk sære meninger? Det finnes da sørenmeg kvinnfolk med sære meninger og. Her i huset gjorde vi det på følgende måte: Jeg skrev en liste med 30 navn eller noe, og samboeren min strøk ut de som var uaktuelle. Så satt vi igjen med 5 navn eller noe, som vi pratet om og prøvde ut, og til slutt ble enige om. Hva med å velge ett navn hver, så får man en festlig kombinasjon. (Kanskje det er det MM og krompen har gjort...) DU skrev ned 30 navn som han fikk velge fra??? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Kanskje vanskelig å velge mann på nytt etter at frøet har begynt å spire? :-) "............................." Jepp, man må være føre var. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 DU skrev ned 30 navn som han fikk velge fra??? Jepp. Noe galt i det da? Han var overhodet ikke interessert i lista med 200 navn som jeg hadde, eller navnebok eller å komme med egne forslag. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 DU skrev ned 30 navn som han fikk velge fra??? Dessuten så hadde det jo blitt nøyaktig samme resultat dersom HAN hadde skrevet ned 30 navn som jeg hadde valgt fra etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.