Gå til innhold

Dere mannfolk på dol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessuten så hadde det jo blitt nøyaktig samme resultat dersom HAN hadde skrevet ned 30 navn som jeg hadde valgt fra etterpå.

Du må jo forstå at det må være slik at begge lager hver sin liste med 15 navn. Alt annet er politisk ukorrekt, og det kan vi ikke ha noe av ;-)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• Dorthe

8

• Åsemor

7

• fei1365380229

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du må jo forstå at det må være slik at begge lager hver sin liste med 15 navn. Alt annet er politisk ukorrekt, og det kan vi ikke ha noe av ;-)

Får huske på det til neste unge da.

*skjems*

Skrevet

Mannfolk sære meninger?

Det finnes da sørenmeg kvinnfolk med sære meninger og.

Her i huset gjorde vi det på følgende måte: Jeg skrev en liste med 30 navn eller noe, og samboeren min strøk ut de som var uaktuelle. Så satt vi igjen med 5 navn eller noe, som vi pratet om og prøvde ut, og til slutt ble enige om.

Hva med å velge ett navn hver, så får man en festlig kombinasjon. (Kanskje det er det MM og krompen har gjort...)

Var det foreldrene mine endte med når det gjelder broren min sitt navn, ett hver, og begge ble brukt hele tiden, bortsett fra noen pedagoger på spesialskolen som insisterte på å bruke kun det ene, til tross for at han uansett aldri ville kunne uttale det.... Men det ble en helt grei kombinasjon av navn altså! :-)

fei1365380229
Skrevet

Får huske på det til neste unge da.

*skjems*

Det er vel fortsatt ikke forseint? Ungen er vel ikke født enda, dere får begynne på nytt i likestillingens navn :o)

Skrevet

Det er vel fortsatt ikke forseint? Ungen er vel ikke født enda, dere får begynne på nytt i likestillingens navn :o)

Ja det var en strålende ide!

Gjest navneløs
Skrevet

Skriv ned en liste med 10-15 navna hver å se om dere har et navn felles. det gjorde vi og vi hadde mange felles navn vi likte.......

Lykke til

Gå inn på www.ssb.no og navn så har dere en drøss og velge i.

Skrevet

Blir englebarnet en gutt eller jente?

Hvis gutt: Clint.

Hvis jente: Angelina.

Synes ikke jeg er spesielt sær, og det er heller ikke mannen din. Det er jeg helt overbevist om.

Men du burde ikke spørre om navnetips her på dol. Folk kaller jo unga sine det mest utrolige her inne. Ask, Bjørk, Ved (tror jeg det er en som heter), og den klassiske Geir. Yukk!

Så ikke hør på idiotene.

Navnevalgene dine speiler din barneskrekk! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...