Gå til innhold

Slike folk kødder en ikke med

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• Dorthe

12

• Mr Kahn

7

• Ade|ina

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest hyasint
Skrevet

Dette bekrefter jo bare det vi har visst lenge,taxisjåfører er ikke som andre mennesker.

De etnisk norske har jo siden tidenes morgen hatt tradisjon for å belære oss passasjerer om alt fra storpolitikk og økonomi til de nære ting som lokalt næringsliv og oppdragelse av den yngre generasjon.

Nå er det bare naturlig at våre nye landsmenn viderefører denne arven og blir like innbitte og overbeviste om at de har rett i ett og alt som sine stolte yrkesbrødre fra nord.

Ang. bønnerom:

Synes generelt at religiøse handlinger med fordel kan legges til fritiden, slik at yrkeslivet blir levelig for oss hedninger også:-)

Synes også at fulle, kvapsete taxisjåfører som i festlig lag morer seg med å forme tøystykker om til mannli kjønnsorganform høres utrolig lite ålreit ut.

Konklusjon:

Søker meg ikke jobb i Oslo Taxi med det første:-)

Skrevet

Dette bekrefter jo bare det vi har visst lenge,taxisjåfører er ikke som andre mennesker.

De etnisk norske har jo siden tidenes morgen hatt tradisjon for å belære oss passasjerer om alt fra storpolitikk og økonomi til de nære ting som lokalt næringsliv og oppdragelse av den yngre generasjon.

Nå er det bare naturlig at våre nye landsmenn viderefører denne arven og blir like innbitte og overbeviste om at de har rett i ett og alt som sine stolte yrkesbrødre fra nord.

Ang. bønnerom:

Synes generelt at religiøse handlinger med fordel kan legges til fritiden, slik at yrkeslivet blir levelig for oss hedninger også:-)

Synes også at fulle, kvapsete taxisjåfører som i festlig lag morer seg med å forme tøystykker om til mannli kjønnsorganform høres utrolig lite ålreit ut.

Konklusjon:

Søker meg ikke jobb i Oslo Taxi med det første:-)

Jeg personlig irriterer meg mest over mamnlige frisører som feier sammen mine fraklipte fjåner og lager noe som minner om et kvinnelig kjønnsorgan på gulvet.

Ja, det gjør meg mildt sagt rasende.

Gjest hyasint
Skrevet

Jeg personlig irriterer meg mest over mamnlige frisører som feier sammen mine fraklipte fjåner og lager noe som minner om et kvinnelig kjønnsorgan på gulvet.

Ja, det gjør meg mildt sagt rasende.

For ikke å snakke om avisbudet her som i morges hadde lagt avisen på min matte i en VEL utfordrende posisjon.

Ok, jeg skal slutte nå!

Skrevet

Fra lenken din:

"Før avslaget skal enkelte etnisk norske sjåfører ha varslet at de ville kjøpe svinekjøtt og kaste det inn i bønnerommet, hvis det ble en realitet."

Det er liten tvil om det den samme gruppen ville kastet svinekjøtt inn i en jødisk synagoge også. (Svinekjøtt er like skittent for jøder som for muslimer.)

Det sier jo sitt om hvem du støtter!

Skrevet

For ikke å snakke om avisbudet her som i morges hadde lagt avisen på min matte i en VEL utfordrende posisjon.

Ok, jeg skal slutte nå!

Vent med å klage til han har brukt avisen din til...eh, ja, det kan kanskje være en god ide å slutte her.

Gjest hyasint
Skrevet

Vent med å klage til han har brukt avisen din til...eh, ja, det kan kanskje være en god ide å slutte her.

:-)

Gjest hyasint
Skrevet

Fra lenken din:

"Før avslaget skal enkelte etnisk norske sjåfører ha varslet at de ville kjøpe svinekjøtt og kaste det inn i bønnerommet, hvis det ble en realitet."

Det er liten tvil om det den samme gruppen ville kastet svinekjøtt inn i en jødisk synagoge også. (Svinekjøtt er like skittent for jøder som for muslimer.)

Det sier jo sitt om hvem du støtter!

Her lure jeg på hvem DU støtter.

Jeg påtar meg her å representere hedningene.

Støtter du taxisjåførene eller støtter du oss som ikke vil ha religionsutøvelse sammenblandet med yrkeslivet?

Skrevet

Støtter du taxisjåførene eller støtter du oss som ikke vil ha religionsutøvelse sammenblandet med yrkeslivet?

Det er ikke det, han mener bare at jøder ikke hetses nok i forhold til muslimer. Så heretter får du sannelig mobbe ti jøder for hver muslim som får bønneteppet sitt formet som en pikk.

Hører du?!

Skrevet

Hei,

Jeg er ateist, og humanist, og i samsvar med den norske Grunnloven er jeg for religionsfrihet. Jeg er like mye imot både islam, kristendom, osv.

Taxisjåfører styrer sin egen arbeidstid, og det er derfor "deres eget problem" om de finner på å be.

Med vennlig hilsen

Gjest hyasint
Skrevet

Det er ikke det, han mener bare at jøder ikke hetses nok i forhold til muslimer. Så heretter får du sannelig mobbe ti jøder for hver muslim som får bønneteppet sitt formet som en pikk.

Hører du?!

Ok, her får jeg problem. Jeg vil ikke mobbe FLERE jøder enn muslimer, jeg prøver å være litt rettferdig og satser på å sjikanere ca. likt antall fra begge nevnte grupper.

Uthenging av ulike yrkesgrupper derimot.......)

Neida, skjønner til en viss grad at religion betyr mye for noen, men blir frustrert av all unødig diskusjon og faenskap den medfører.

Enklere å bare innse at vi ikke har alle svar, og prøve å ta det derfra uten å tørne alt for mye spør du meg.

Gjest hyasint
Skrevet

Hei,

Jeg er ateist, og humanist, og i samsvar med den norske Grunnloven er jeg for religionsfrihet. Jeg er like mye imot både islam, kristendom, osv.

Taxisjåfører styrer sin egen arbeidstid, og det er derfor "deres eget problem" om de finner på å be.

Med vennlig hilsen

Ok, du er nesten som meg da.

Gratulerer:-)

Skrevet

Hører du?!

Idéen at man ikke behøver å trakassere verken jøder eller muslimer ble for komplisert for deg?

Selv Taliban lot de to jødene som bodde i Kabul få lov til å praktisere.

At du vil nekte andre å praktisere deres religion, gjør deg altså hakket verre!

Skrevet

Ok, du er nesten som meg da.

Gratulerer:-)

...av dette «humanist»-preiket hans. Denne fyren hater lukten av jøde- og kristenmannsblod, og ser det gjerne flyte når som helst og hvor som helst.

Den dagen han forsvarer kristne og jøder med samme glød som han forsvarer muslimer, da er alle grantrærne like høye.

Gjest Persille
Skrevet

...av dette «humanist»-preiket hans. Denne fyren hater lukten av jøde- og kristenmannsblod, og ser det gjerne flyte når som helst og hvor som helst.

Den dagen han forsvarer kristne og jøder med samme glød som han forsvarer muslimer, da er alle grantrærne like høye.

Hei din rasist, hvorfor trakk du frem grantrærne? Mener du at disse er bedre en furutrærne? For ikke å snakke om at du ekskluderer alle bladtrærne!

Enten får du si "alle trærne" (eller blir det alle under én kam?) eller så får du velge noe det bare finnes en sort av!

;)

Skrevet

*ler*

Skrevet

Hei din rasist, hvorfor trakk du frem grantrærne? Mener du at disse er bedre en furutrærne? For ikke å snakke om at du ekskluderer alle bladtrærne!

Enten får du si "alle trærne" (eller blir det alle under én kam?) eller så får du velge noe det bare finnes en sort av!

;)

Den dagen han forsvarer kristne og jøder med samme glød som han forsvarer muslimer, da er - ALLE TRÆRNE!- like høye.

Gjest Persille
Skrevet

Den dagen han forsvarer kristne og jøder med samme glød som han forsvarer muslimer, da er - ALLE TRÆRNE!- like høye.

Bra, ble engstelig et øyeblikk....

:)

Skrevet

Jeg forsvarer religionsfrihet (innenfor straffeloven), uavhengig av hvilken religion det er.

Dette ihht den norske Grunnlov.

Gjest M.Angelica
Skrevet

"- Det skjedde på et nachspiel med nesten bare muslimer"

-Trodde ikke muslimer kunne drikke seg fulle jeg. Var iallefall det vi fikk fortalt da vi var på besøk i en moske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...