Gå til innhold

Slike folk kødder en ikke med

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Og så lang tid tar det jo ikke å be!

Nei, men så skal de vel ha mat? Og en røyk? Og kanskje tisse litt? Og kanskje de ikke hadde med maten, så de må kjøpe den?

Poenget er; ting tar tid - om de vil be i sin halvtime, greit, ingen bryr seg med det.

Og det er heller ikke det diskusjonen går på.

Og ikke minst; dersom de er i Oslo, tar det mer enn en halvtime å kjøre til Gardermoen for å ha pausen der...

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• Dorthe

12

• Mr Kahn

7

• Ade|ina

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

*ler*

Akkrobat, forklarer saken.

Hvis du ser nøye etter så henger det bilde av meg og søskene mine bak folka som er på omvisning.

Heldigvis er det fra når vi var mindre, så liten sjanse for å bli kjent igjen nå.

Det hadde bare vært sååå flaut :S

Gjest Persille
Skrevet

Hvis du ser nøye etter så henger det bilde av meg og søskene mine bak folka som er på omvisning.

Heldigvis er det fra når vi var mindre, så liten sjanse for å bli kjent igjen nå.

Det hadde bare vært sååå flaut :S

Sier du det ja? Det må sjekke nøyere neste gang jeg ser den...

På den andre siden, om du er fra landet så kjenner vel alle alle, og da også faren din?

Skrevet

Og deg :)

Og så var Dorthe innom en tur - og var enig.

Så Dorthe og jeg er enig med meg, da er vi tre, du er én - vi vant :)

Moro :)

Og bare så det er sagt; jeg elsker når du avfeier andres argumenter med at det er irrelevant vås. Det viser jo bare at du ikke klarer å komme med ett eneste argument som motstrider det jeg skriver.

Som vanlig er du helt på jordet...

Det er jo intet å motstride, fordi det du skriver (f. eks. om "pålegg") ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Skrevet

Nei, men så skal de vel ha mat? Og en røyk? Og kanskje tisse litt? Og kanskje de ikke hadde med maten, så de må kjøpe den?

Poenget er; ting tar tid - om de vil be i sin halvtime, greit, ingen bryr seg med det.

Og det er heller ikke det diskusjonen går på.

Og ikke minst; dersom de er i Oslo, tar det mer enn en halvtime å kjøre til Gardermoen for å ha pausen der...

Det er bønnerom i Oslo også!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sier du det ja? Det må sjekke nøyere neste gang jeg ser den...

På den andre siden, om du er fra landet så kjenner vel alle alle, og da også faren din?

Far min er heldigvis av den asosiale typen. Dyrker sin egen mat og brenner sin egen sprit.

Gjest Persille
Skrevet

Far min er heldigvis av den asosiale typen. Dyrker sin egen mat og brenner sin egen sprit.

Ok, det er bra.

Det med egen sprit også - farlig å kjøpe av andre for tiden!

Gjest Persille
Skrevet

Det er jo intet å motstride, fordi det du skriver (f. eks. om "pålegg") ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Det kommer vel kanskje an på om vi ser på din "virkelighet" eller den vi andre er i...

Gjest Persille
Skrevet

Jaja, kan de ikke dra dit da? De sitter jo i biler hele dagen, de rekker vel å sveipe innom en moské i sentrum?

Forstår virkelig ikke hvorfor dette er så stort problem for dem.

Jeg er uten tvil klar for kvinnerom!

Skrevet

Det kommer vel kanskje an på om vi ser på din "virkelighet" eller den vi andre er i...

Siden du nettopp har innrømmet at det ikke er noe "pålegg", så opererer du jo med en høyst privat "virkelighet".

Skrevet

Jaja, kan de ikke dra dit da? De sitter jo i biler hele dagen, de rekker vel å sveipe innom en moské i sentrum?

Forstår virkelig ikke hvorfor dette er så stort problem for dem.

Jeg er uten tvil klar for kvinnerom!

Nei, du har jo selv påpekt at det tar for lang tid å kjøre mellom Oslo og Gardermoen!

Igjen har du møtt deg selv i døren.

Gjest Persille
Skrevet

Siden du nettopp har innrømmet at det ikke er noe "pålegg", så opererer du jo med en høyst privat "virkelighet".

Eh...

Leste du ikke at jeg skrev om eventuelle konsekvenser ved at Oslo Taxi nå har sagt nei?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ok, det er bra.

Det med egen sprit også - farlig å kjøpe av andre for tiden!

Uff ja.. den metanolen. Hang en stor plakat på butikken at vi ikke burde kjøpe av andre eller drikke av andres flasker.

Sånt tar man selvfølgelig på alvor!

Skrevet

Jeg har hørt at edru folk kan gå på nacshpiel!

Det er imidlertid ikke særlig ønsket, de har tendenser til å huske alt som skjer - noe vi også ser av artikkelen...

"Jeg har hørt at edru folk kan gå på nacshpiel!

Det er imidlertid ikke særlig ønsket, de har tendenser til å huske alt som skjer - noe vi også ser av artikkelen..."

Uavhengig av denne artikkelen.

Det finnes dem ja, som sitter edru på fest, og kun observerer hva andre måtte foreta seg, for deretter å gni det inn til de det gjelder i dagene etter, og i enhver (u)passende anledning komme drassende med historier for å drite ut andre. Gleder seg storlig på andres bekostning, og syntes selv de er sååå fornuftige.

Men, det straffer seg jo, for det er sjeldent folk gidder å be dem i private sammenhenger etterhvert.

Litt på kanten dette her :-) Jeg kom bare til å tenke på en spesiell som er ekspert på akkurat det der. Det blir til at folk trekker seg unna da ja.

Skrevet

Det er sprøyterom her også :o)

Gjest Persille
Skrevet

Nei, du har jo selv påpekt at det tar for lang tid å kjøre mellom Oslo og Gardermoen!

Igjen har du møtt deg selv i døren.

What?

Hva skal de med et bønnerom på Gardermoen - er de der hele dagen? Nei - de kjører rundt.

Når de likevel kjører rundt, så kan de kjøre innom et av de i sentrum, dersom det er så viktig for dem å be akkurat inni disse rommene. (Gud er visst likevel ikke overalt slik jeg trodde).

Kan de ikke nøye seg med de rommene som allerede er opprettet? Les: moské, f.eks...

Men diskusjonen gikk faktisk på hvorvidt ansatte kan kreve av en arbeidsgiver at det blir tilrettelagt for aktiviteter som i utgangspunktet ikke skal forekomme i arbeidstiden?

Og det mener jeg at de ikke kan.

Alt som er relatert til jobben, eller som kan gagne arbeidsgiver (trening minsker sykefravær f.eks) er helt ok å foreslå, resten (bønnerom og kaffebar) er å anse som fritidsaktiviteter - og følgelig skal man ikke gjøre dette i betalt tid.

Noe sier meg at du er urettmessig trygdemottaker, aldri har betalt en krone i skatt i hele ditt liv, og aldri har hatt noen form for lederansvar...

Men meg om det...

Gjest Persille
Skrevet

"Jeg har hørt at edru folk kan gå på nacshpiel!

Det er imidlertid ikke særlig ønsket, de har tendenser til å huske alt som skjer - noe vi også ser av artikkelen..."

Uavhengig av denne artikkelen.

Det finnes dem ja, som sitter edru på fest, og kun observerer hva andre måtte foreta seg, for deretter å gni det inn til de det gjelder i dagene etter, og i enhver (u)passende anledning komme drassende med historier for å drite ut andre. Gleder seg storlig på andres bekostning, og syntes selv de er sååå fornuftige.

Men, det straffer seg jo, for det er sjeldent folk gidder å be dem i private sammenhenger etterhvert.

Litt på kanten dette her :-) Jeg kom bare til å tenke på en spesiell som er ekspert på akkurat det der. Det blir til at folk trekker seg unna da ja.

Mine og M.Angelica sine diskusjoner handler aldri om tema i den opprinnelige tråden :)

Skrevet

Eh...

Leste du ikke at jeg skrev om eventuelle konsekvenser ved at Oslo Taxi nå har sagt nei?

Joda, og jeg har skrevet at man kan være paranoid nok til å hevde det samme om svømmebasseng hvis man ønsker det.

Skrevet

Det er sprøyterom her også :o)

Men du får ikke røyke der! :D

Med vennlig hilsen

Skrevet

What?

Hva skal de med et bønnerom på Gardermoen - er de der hele dagen? Nei - de kjører rundt.

Når de likevel kjører rundt, så kan de kjøre innom et av de i sentrum, dersom det er så viktig for dem å be akkurat inni disse rommene. (Gud er visst likevel ikke overalt slik jeg trodde).

Kan de ikke nøye seg med de rommene som allerede er opprettet? Les: moské, f.eks...

Men diskusjonen gikk faktisk på hvorvidt ansatte kan kreve av en arbeidsgiver at det blir tilrettelagt for aktiviteter som i utgangspunktet ikke skal forekomme i arbeidstiden?

Og det mener jeg at de ikke kan.

Alt som er relatert til jobben, eller som kan gagne arbeidsgiver (trening minsker sykefravær f.eks) er helt ok å foreslå, resten (bønnerom og kaffebar) er å anse som fritidsaktiviteter - og følgelig skal man ikke gjøre dette i betalt tid.

Noe sier meg at du er urettmessig trygdemottaker, aldri har betalt en krone i skatt i hele ditt liv, og aldri har hatt noen form for lederansvar...

Men meg om det...

*ler*

Mener du det er lengre fra Oslo til Gardermoen enn fra Gardermoen til Oslo?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...