Gå til innhold

Slike folk kødder en ikke med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men du får ikke røyke der! :D

Med vennlig hilsen

Det der må sjekkes ut altså. LOL

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• Dorthe

12

• Mr Kahn

7

• Ade|ina

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ler meg ihjel hvis du blir kastet ut for å røyke der!

Kanskje de tvinger deg til å sette et skudd istedet?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Mine og M.Angelica sine diskusjoner handler aldri om tema i den opprinnelige tråden :)

Hehe, dere er ikke alene om akkurat det.

Det sklir ut i de fleste trådene her inne :-)

Gjest Persille
Skrevet

Joda, og jeg har skrevet at man kan være paranoid nok til å hevde det samme om svømmebasseng hvis man ønsker det.

Paranoid?

Paranoid: preget av sykelige vrangforestillinger

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=paranoid&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j&alle_former=on

Er man det når man ser at denne saken kan gå mot søksmål?

Jaja, får vel innfinne meg med at jeg er en paranoid rasist da - ikke noe å gjøre med det!

Du er den morsomste jeg vet om nesten :)

Skrevet

Jeg ler meg ihjel hvis du blir kastet ut for å røyke der!

Kanskje de tvinger deg til å sette et skudd istedet?

Med vennlig hilsen

HJELP

Skrevet

Hehe, dere er ikke alene om akkurat det.

Det sklir ut i de fleste trådene her inne :-)

Er ikke det halve moroa med dol da ;o)

Gjest Persille
Skrevet

*ler*

Mener du det er lengre fra Oslo til Gardermoen enn fra Gardermoen til Oslo?

Neida, det var ikke det jeg sa heller.

Skjønner bare ikke at de på død og liv må ha bønnerom på Gardermoen, de er jo ikke der hele dagen?

De er ikke Oslo hele dagen heller, men de aller fleste er jo innom sentrum flere ganger i løpet av en dag.

Ser at du effektivt ignorerte resten :)

Gjest Persille
Skrevet

Er ikke det halve moroa med dol da ;o)

Den andre halve er å tirre på seg Sør :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg gir meg, skal hjem :)

Det var moro så lenge det varte, du holdt ikke så lenge i dag som du pleier, det skled ut tidligere enn jeg hadde trodd - begynner du å bli slapp i gamet?

Og så har du jo vært borte en stund? Er det sant som de sier at du har sittet i fengsel? Eller er det bare ferie?

Uansett; ha en fortreffelig kveld, du har virkelig kvikket opp min!

Og forhåpentligvis flere - noen må jo le når de leser alt :)

Skrevet

Den andre halve er å tirre på seg Sør :)

Det vet jeg ikke for det har jeg aldri gjort. Vi har diskutert men blitt enig tilslutt :o)

Gjest Persille
Skrevet

Det vet jeg ikke for det har jeg aldri gjort. Vi har diskutert men blitt enig tilslutt :o)

Vi blir aldri enige :)

Men jeg morer meg litt med det også da - liker å se hvor langt jeg kan trekke det før han blir helt desperat og usakelig.

Slemt, men sant.

Skrevet

Sikkert en koselig gjeng å ta en røyk sammen med.

:-o

Skrevet

Jeg gir meg, skal hjem :)

Det var moro så lenge det varte, du holdt ikke så lenge i dag som du pleier, det skled ut tidligere enn jeg hadde trodd - begynner du å bli slapp i gamet?

Og så har du jo vært borte en stund? Er det sant som de sier at du har sittet i fengsel? Eller er det bare ferie?

Uansett; ha en fortreffelig kveld, du har virkelig kvikket opp min!

Og forhåpentligvis flere - noen må jo le når de leser alt :)

Det er dessverre relativt kjedelig å diskutere med deg, så lenge du bare presenterer fjas, som at det er lengre å kjøre fra Gardermoen til Oslo enn omvendt.

Skrevet

"og det er neppe et problem at de tar seg en pause og ber"

Neida, sikkert ikke.

Grunnen for pause er uvesentlig. Alle har krav på fem minutters pause hver time. Om du ber eller røyker er jo likegyldig.

Det handler ikke om respekt for religion, det handler om respekt for betalt tid.

En bønn tar på samme måte som en røyk MYE lenger tid om du må inn/ut et spesielt sted, av eller på med tøy, opp eller ned trapper.

Om det kan gjøres i bilen, eller utenfor, så tar det kortere tid.

Ganske sikker på at de aller fleste arb.givere vil motsette seg at de ansatte handler, røyker, ber, spiser, etc i arbeidstiden om de har muligheten til det.

Jeg gidder hvertfall ikke betale for den tiden mine ansatte ikke faktisk jobber, det er helt klart. Så om mine ansatte skal ha bønnerom på jobben, greit - da ansetter jeg ingen av den religionen, ferdig med det. På samme måte som jeg aldri i verden ville ansatt en røyker.

Og ja - er klar over at man ikke kan gjøre sånt, men jeg gjør det likevel - det er mine penger, og jeg vil bestemme hva jeg skal få igjen for dem.

Jeg har vanskelig for å forstå poengene dine. Du vil bestemme selv? Ja det vil vi sikkert alle sammen, og gjør det opp til en viss grad.

Jeg kan umulig forstå sammenligningen med å be og røyke. Å begynne å diskutere betalt tid, og ikke betalt er for meg malplassert her. Er det så firkantet på de fleste arbeidssteder at det ikke går an å tilpasse individuelle behov? Må alle norske arbeidstakere være på plass 55 minutter av en time? Hvis jeg har diare så må jeg da passe meg for å bruke akkurat 5 min til toalettbesøk hver time?

Røykere må i hvert fall av og på med tøy når de skal røyke. Meg bekjent kler ikke muslimer av seg hvor som helst og ikke når de skal be på arbeidssteder.

Fremdeles så har jeg ikke forstått poengene her. Jeg kastet meg inn i en diskusjon som jeg ikke forstår, og enda mindre hintene om hvorfor Sør har vært borte. Hvor i alle dager diskuteres det grunner til at ikke alle er her til enhver tid?

Jeg begynner å få en følelse av at mange her bor inn i datamaskinene og kakler der.

Skrevet

Neida, det var ikke det jeg sa heller.

Skjønner bare ikke at de på død og liv må ha bønnerom på Gardermoen, de er jo ikke der hele dagen?

De er ikke Oslo hele dagen heller, men de aller fleste er jo innom sentrum flere ganger i løpet av en dag.

Ser at du effektivt ignorerte resten :)

Ja, så lenge du ikke kan presentere noe seriøst, så er det ingen grunn til å ta resten alvorlig heller.

Skrevet

Vi blir aldri enige :)

Men jeg morer meg litt med det også da - liker å se hvor langt jeg kan trekke det før han blir helt desperat og usakelig.

Slemt, men sant.

Nei, jeg er overbevist om at han liker det ellers så hadde han ikke giddet å være her inne.

Det er ikke slemt å lage moro her hvis man ikke er altfor langt utpå kanten :o)

Skrevet

Det er dessverre relativt kjedelig å diskutere med deg, så lenge du bare presenterer fjas, som at det er lengre å kjøre fra Gardermoen til Oslo enn omvendt.

Nei men vi vet jo at det er mye lengere fra Oslo fra de fleste stedene i landet enn til Oslo. Helt naturlig og skjer overalt i verden at det er langt fra hovedstedene utover landene. Mye kortere vei som regel inn til hovedstedene.

Skrevet

HJELP

Du vet jo hvordan noen av disse helsepersonene kan være overivrige!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sikkert en koselig gjeng å ta en røyk sammen med.

:-o

Jeg har tre års erfaring med å røyke, drikke kaffe og snakke med mange av dem.

Mange hyggelige jenter som bruker det rommet tenker jeg.

Skrevet

Du vet jo hvordan noen av disse helsepersonene kan være overivrige!

Med vennlig hilsen

Det har du i hvert fall rett i :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...