Gå til innhold

Slike folk kødder en ikke med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir meg, skal hjem :)

Det var moro så lenge det varte, du holdt ikke så lenge i dag som du pleier, det skled ut tidligere enn jeg hadde trodd - begynner du å bli slapp i gamet?

Og så har du jo vært borte en stund? Er det sant som de sier at du har sittet i fengsel? Eller er det bare ferie?

Uansett; ha en fortreffelig kveld, du har virkelig kvikket opp min!

Og forhåpentligvis flere - noen må jo le når de leser alt :)

Når du henvender deg til sør, så legg det under hans innlegg.

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• Dorthe

12

• Mr Kahn

7

• Ade|ina

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Når du henvender deg til sør, så legg det under hans innlegg.

Du henvender deg jo til meg hele tiden, uten å legge det under mine innlegg.

Skrevet

Nei men vi vet jo at det er mye lengere fra Oslo fra de fleste stedene i landet enn til Oslo. Helt naturlig og skjer overalt i verden at det er langt fra hovedstedene utover landene. Mye kortere vei som regel inn til hovedstedene.

Nettopp! :D

Med vennlig hilsen

Skrevet

"- Det skjedde på et nachspiel med nesten bare muslimer"

-Trodde ikke muslimer kunne drikke seg fulle jeg. Var iallefall det vi fikk fortalt da vi var på besøk i en moske.

Sikkert en god del som en del prester hevder at kristne ikke kan gjøre også. Og det fins muslimer som er "papirmuslimer" i likhet med at det er kristne som kun står i kjerka uten å være praktiserende. Eller så kan det jo tenkes at de var edrue?

Skrevet

Det har du i hvert fall rett i :o)

Ser for meg førsteside-oppslag i VG! ;)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ser for meg førsteside-oppslag i VG! ;)

Med vennlig hilsen

Aldri, selv om jeg har innmari lyst noen ganger.

Skrevet

Aldri, selv om jeg har innmari lyst noen ganger.

Det forstår jeg godt. Virkelig godt!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg har tre års erfaring med å røyke, drikke kaffe og snakke med mange av dem.

Mange hyggelige jenter som bruker det rommet tenker jeg.

Ja jøss for all del, det var ikke slik jeg mente det. De kan da være hyggelige som bare det, selv om de driver med stoff.

Jeg tenkte nå mer på det å sitte i et sprøyterom - SPRØYTEROM å ta en røyk.

Sprøyterom er vel igrunn beregnet for akkurat det - å sette sprøyter. Det kan da neppe være særlig koselig å sitte å se på det.

Skrevet

Du henvender deg jo til meg hele tiden, uten å legge det under mine innlegg.

"Du henvender deg jo til meg hele tiden, uten å legge det under mine innlegg."

Det er vel heller du som prøver å erte på deg Mr. Kahn, som jo har sagt klart ifra at han ikke vil diskutere med deg.

Enda så fortsetter du å svare han.

Jaja, må nå flire av det hele :-)

Skrevet

Hei din rasist, hvorfor trakk du frem grantrærne? Mener du at disse er bedre en furutrærne? For ikke å snakke om at du ekskluderer alle bladtrærne!

Enten får du si "alle trærne" (eller blir det alle under én kam?) eller så får du velge noe det bare finnes en sort av!

;)

Grasist er mye bedre når det er snakk om trær.

Skrevet

"Du henvender deg jo til meg hele tiden, uten å legge det under mine innlegg."

Det er vel heller du som prøver å erte på deg Mr. Kahn, som jo har sagt klart ifra at han ikke vil diskutere med deg.

Enda så fortsetter du å svare han.

Jaja, må nå flire av det hele :-)

Hei,

Han har da aldri skrevet så mye om/til "Sør" som etter at han *ikke* skulle skrive til meg. Det er side opp og side ned om hva jeg skriver, og hva jeg mener, og hvem jeg hater.

Alt skrevet av en som påstår han ikke leser det jeg skriver! :D

Jeg synes egentlig bare det er morsomt.

Skrevet

Ja jøss for all del, det var ikke slik jeg mente det. De kan da være hyggelige som bare det, selv om de driver med stoff.

Jeg tenkte nå mer på det å sitte i et sprøyterom - SPRØYTEROM å ta en røyk.

Sprøyterom er vel igrunn beregnet for akkurat det - å sette sprøyter. Det kan da neppe være særlig koselig å sitte å se på det.

Jeg hadde ikke giddi og sitte der for selskap altså, men jeg kunne godt ha jobba der.

Gjest Nå kroner søtten
Skrevet

Paranoid?

Paranoid: preget av sykelige vrangforestillinger

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=paranoid&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j&alle_former=on

Er man det når man ser at denne saken kan gå mot søksmål?

Jaja, får vel innfinne meg med at jeg er en paranoid rasist da - ikke noe å gjøre med det!

Du er den morsomste jeg vet om nesten :)

Det ser ut som diagnostisering av debattanter rir deg som en mare.

God bedring!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sikkert en god del som en del prester hevder at kristne ikke kan gjøre også. Og det fins muslimer som er "papirmuslimer" i likhet med at det er kristne som kun står i kjerka uten å være praktiserende. Eller så kan det jo tenkes at de var edrue?

Men hvis de er "papirmuslimer" så har de vel ikke noe stort behov for bønnerom??

Skrevet

Men hvis de er "papirmuslimer" så har de vel ikke noe stort behov for bønnerom??

Dette skjedde jo på et nachspiel.Enten man er "papirmuslim" eller passivt kirkemedlem så oppfattes det nok ille om noen hetser religionen og kulturen til en person slik det skjedde på dette nachspielet.

Skrevet

Hei,

Han har da aldri skrevet så mye om/til "Sør" som etter at han *ikke* skulle skrive til meg. Det er side opp og side ned om hva jeg skriver, og hva jeg mener, og hvem jeg hater.

Alt skrevet av en som påstår han ikke leser det jeg skriver! :D

Jeg synes egentlig bare det er morsomt.

"Alt skrevet av en som påstår han ikke leser det jeg skriver! :D"

Vel, nå vet ikke jeg hvor mye han leser eller ikke leser av det du skriver, men du er nå ganske ensporet og firkantet da :-), så har man lest - tja, la oss si ca. 10 innlegg av deg, så vet man hva du står for.

Det er også et faktum, at skal man få helheten i en tråd, så er det vanskelig å komme utenom dine innlegg, man kan på en måte ikke bare lese hva dine motdebattanter svarer DEG, uten å ha lest hva du skriver (det kunne jo hende du hadde noe fornuftig å komme med)

Dette gjelder meg, de gangene jeg leser tråder der du er med - hva andre gjør kan jo ikke jeg si noe om.

Hvis du velger å føle deg truffet av en som ikke svarer deg, er det jo tydelig det vedkommende skriver - ja akkurat, treffer deg.

Hvorfor du føler trang til da å svare på noe som ikke er rettet til deg, viser jo igrunn bare at du er ute etter å diskutere.

Men du skal - som andre få ha dine meninger i fred, det er DIN rett og det respekterer jeg.

Man behøver ikke å være enige om alt :-)

Skrevet

"Alt skrevet av en som påstår han ikke leser det jeg skriver! :D"

Vel, nå vet ikke jeg hvor mye han leser eller ikke leser av det du skriver, men du er nå ganske ensporet og firkantet da :-), så har man lest - tja, la oss si ca. 10 innlegg av deg, så vet man hva du står for.

Det er også et faktum, at skal man få helheten i en tråd, så er det vanskelig å komme utenom dine innlegg, man kan på en måte ikke bare lese hva dine motdebattanter svarer DEG, uten å ha lest hva du skriver (det kunne jo hende du hadde noe fornuftig å komme med)

Dette gjelder meg, de gangene jeg leser tråder der du er med - hva andre gjør kan jo ikke jeg si noe om.

Hvis du velger å føle deg truffet av en som ikke svarer deg, er det jo tydelig det vedkommende skriver - ja akkurat, treffer deg.

Hvorfor du føler trang til da å svare på noe som ikke er rettet til deg, viser jo igrunn bare at du er ute etter å diskutere.

Men du skal - som andre få ha dine meninger i fred, det er DIN rett og det respekterer jeg.

Man behøver ikke å være enige om alt :-)

Hei,

Poenget er at han skriver om "Sør" til 3. personer, hvilket er morsomt.

Jeg svarer ham på samme måte jeg svarer hvem som helst. At han velger ikke å svare meg er hans eget problem. :-)

Med vennlig hilsen, og god natt

Skrevet

Vi blir aldri enige :)

Men jeg morer meg litt med det også da - liker å se hvor langt jeg kan trekke det før han blir helt desperat og usakelig.

Slemt, men sant.

Så lenge det er åpenbart at det du skriver bare er påtatte meninger for å prøve og provosere, så er det faktisk ganske så kjedelig.

Årsaken til det er at det er åpenbart at du ikke har brukt mer enn 2 minutter på å formulere tankene dine, og "gjennomtenktheten" blir også deretter.

Skrevet

Vi blir aldri enige :)

Men jeg morer meg litt med det også da - liker å se hvor langt jeg kan trekke det før han blir helt desperat og usakelig.

Slemt, men sant.

Og det skal ikke mye til før usaklighetene tar fullstendig overhånd fra den kanten:-)

Skrevet

Så lenge det er åpenbart at det du skriver bare er påtatte meninger for å prøve og provosere, så er det faktisk ganske så kjedelig.

Årsaken til det er at det er åpenbart at du ikke har brukt mer enn 2 minutter på å formulere tankene dine, og "gjennomtenktheten" blir også deretter.

"Så lenge det er åpenbart at det du skriver bare er påtatte meninger for å prøve og provosere, så er det faktisk ganske så kjedelig.

Årsaken til det er at det er åpenbart at du ikke har brukt mer enn 2 minutter på å formulere tankene dine, og "gjennomtenktheten" blir også deretter."

Er det deg selv du nå skriver om Sør?

For i så fall har du endelig fått en selvinnsikt som er overraskende stor til deg å være:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...