Gå til innhold

Slike folk kødder en ikke med II

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Var fordi de ikke fikk be i venterommet, var det ikke? Hvorfor fikk de ikke det egentlig, vet du det?

Jeg aner ikke noe om denne saken annet enn det jeg leste i linken over.

Men de surmuler fælt om dette bønnerommet. Spør du meg får det faen meg holde. Vi nordmenn får ikke engang røykerom, og nå skal disse komme og få egne bønnerom? Det får være grenser.

De er forresten taxisjåfører med lite å gjøre om dagen. De burde da for helvete klare å kjøre innom en av moskeene i Oslo om de på død og liv må vri seg mot mekka.

Jeg hadde vært like imot det dersom kristenfolket krevde krusifiks-rom på sine arbeidsplasser.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• Østlendingen

7

• Mr Kahn

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Dette blir råbra!!

Navn ja.. det var verre. Må neste tenke litt på den. Har du forslag?

Nei, er skikkelig dårlig på sånt.

Brukte flere mndr på å finne navn til barnehagen min!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, er skikkelig dårlig på sånt.

Brukte flere mndr på å finne navn til barnehagen min!

Kult! Har du egen barnehage?? Det vil jeg å ha når jeg blir stor :D :D

Gjest Persille
Skrevet

Kult! Har du egen barnehage?? Det vil jeg å ha når jeg blir stor :D :D

Jepp :)

Med åtte små barn i (bare ett jeg har født selv da)...

Ble så sinna på bydelen for at jeg ikke fikk noen bra plass noe sted, så jeg startet likesågodt selv!

Men jeg har en annen jobb da - det er bare et hobby prosjekt, har ansatt noen andre til å jobbe der :)

Østlendingen
Skrevet

Hva har det med et bønnerom på Gardermoen å gjøre?

Det har ALT med bønnerom på Gardermoen å gjøre. Vi er for dumsnille, jeg kan ikke få poengtert det godt nok! Før vi vet ordet av det så vandrer kyrne fritt rundt i gatene og grisen kan ta det med ro!!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jepp :)

Med åtte små barn i (bare ett jeg har født selv da)...

Ble så sinna på bydelen for at jeg ikke fikk noen bra plass noe sted, så jeg startet likesågodt selv!

Men jeg har en annen jobb da - det er bare et hobby prosjekt, har ansatt noen andre til å jobbe der :)

Applaus!!

Sånne folk trenger vi flere av.

Kan godt jobbe hos deg jeg, er utdanna førskolelærer til sommeren :D

Hvordan fikk du skaffet lokaler og folk å sånn da?

Gjest Persille
Skrevet

Applaus!!

Sånne folk trenger vi flere av.

Kan godt jobbe hos deg jeg, er utdanna førskolelærer til sommeren :D

Hvordan fikk du skaffet lokaler og folk å sånn da?

Herregud, hadde jeg visst det for en mnd siden hadde du fått jobb på dagen!

Førskolelæreren søkte jeg etter på Aetat.no, assistentene er jenter jeg visste om fra før av, fra "nabolaget" slik at de skulle bo i nærheten.

Lokalet er en leilighet i huset til moren min, som jeg leier av henne :)

Har lurt på åpne en til, så vet om lokaler i Oslo Øst får du bare si fra, da kan du få jobben som førskolelærer :)

Skrevet

Det har ALT med bønnerom på Gardermoen å gjøre. Vi er for dumsnille, jeg kan ikke få poengtert det godt nok! Før vi vet ordet av det så vandrer kyrne fritt rundt i gatene og grisen kan ta det med ro!!!

Og ellers har du det bra?

Gjest Persille
Skrevet

I lys av siste tids diskusjoner har jeg en ny kampsak:

JA TIL KVINNEROM!

Det er selvfølgelig kun for kvinner, og kan benyttes når det måtte passe. Det skal være dempet musikk, dempet belysning, god litteratur (les sladder), god duft, ubegrenset med sjokolade, brus og gjerne også en kaffebar.

Kun veltrente menn iført tversover får gjøre rent der, og det må selvfølgelig være gullende rent _hele_ tiden.

Gode stoler, sofaer og pene bilder på veggen.

Ingen sure megger får komme inn.

Hva mer?

Uansett; jeg synes enhver arbeidsgiver skal ha et slikt rom for kvinnene på arbeidsplassen, det må vises at arbeidsgiveren har respekt for vårt kjønn!

Og ikke minst - det skal være helt gratis for kvinnene :)

Rett og rimelig :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Herregud, hadde jeg visst det for en mnd siden hadde du fått jobb på dagen!

Førskolelæreren søkte jeg etter på Aetat.no, assistentene er jenter jeg visste om fra før av, fra "nabolaget" slik at de skulle bo i nærheten.

Lokalet er en leilighet i huset til moren min, som jeg leier av henne :)

Har lurt på åpne en til, så vet om lokaler i Oslo Øst får du bare si fra, da kan du få jobben som førskolelærer :)

Så artig!! :D

Synd jeg bor et godt stykke unna Oslo. Den dagen jeg flytter dit er du den første som får vite om det. (Iallefall nesten) :D

Østlendingen
Skrevet

Og ellers har du det bra?

DET har tydeligvis du, til datteren din gifter seg med Mulla Krekar og kona di stikker av med Ahcmed-alkebab!

Gjest Persille
Skrevet

Så artig!! :D

Synd jeg bor et godt stykke unna Oslo. Den dagen jeg flytter dit er du den første som får vite om det. (Iallefall nesten) :D

Bra!

De beste politikerne er forresten fra bygda tror jeg...

I den grad man kan kalle politikere bra da....

Skrevet

DET har tydeligvis du, til datteren din gifter seg med Mulla Krekar og kona di stikker av med Ahcmed-alkebab!

Det må da ihvertfall være bedre enn at de stikker av med en som som plaprer om frittgående kyr og griser.

Er du virkelig så ille at konen din velger Ahcmed-alkebab fremfor deg?

Østlendingen
Skrevet

Det må da ihvertfall være bedre enn at de stikker av med en som som plaprer om frittgående kyr og griser.

Er du virkelig så ille at konen din velger Ahcmed-alkebab fremfor deg?

Min? Trodde vi snakket om din? Nok om det. Vi er for dumsnille overfor mennesker fra den tredje verden, DET er konklusjonen.

Skrevet

Min? Trodde vi snakket om din? Nok om det. Vi er for dumsnille overfor mennesker fra den tredje verden, DET er konklusjonen.

Nei, det er ikke noen konklusjon, det er bare en løs påstand basert på dine egne fordommer og uvitenhet.

Østlendingen
Skrevet

Nei, det er ikke noen konklusjon, det er bare en løs påstand basert på dine egne fordommer og uvitenhet.

Fordommer og uvitenhet? Jeg vet nok til at dette skjærer seg før eller siden. Og da kan vi angre oss på de bønnerommene som kommer på Gardermoen, for det gjør de, fordi vi er dumsnille. Hilsen Nostradamus jr.

Skrevet

Fordommer og uvitenhet? Jeg vet nok til at dette skjærer seg før eller siden. Og da kan vi angre oss på de bønnerommene som kommer på Gardermoen, for det gjør de, fordi vi er dumsnille. Hilsen Nostradamus jr.

Du er sannsyligvis bare "dum" (basert på det du skriver), og ikke "snill".

Skrevet

I lys av siste tids diskusjoner har jeg en ny kampsak:

JA TIL KVINNEROM!

Det er selvfølgelig kun for kvinner, og kan benyttes når det måtte passe. Det skal være dempet musikk, dempet belysning, god litteratur (les sladder), god duft, ubegrenset med sjokolade, brus og gjerne også en kaffebar.

Kun veltrente menn iført tversover får gjøre rent der, og det må selvfølgelig være gullende rent _hele_ tiden.

Gode stoler, sofaer og pene bilder på veggen.

Ingen sure megger får komme inn.

Hva mer?

Uansett; jeg synes enhver arbeidsgiver skal ha et slikt rom for kvinnene på arbeidsplassen, det må vises at arbeidsgiveren har respekt for vårt kjønn!

Og ikke minst - det skal være helt gratis for kvinnene :)

Rett og rimelig :)

Ja, ja, ja, jeg ser, jeg ser. Point taken.

*bukker fra halv oppreist stilling*

Østlendingen
Skrevet

Du er sannsyligvis bare "dum" (basert på det du skriver), og ikke "snill".

Jeg er hverken dum eller snill og ihvertfall ikke dumsnill. Ha en fin kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...