Gå til innhold

Slike folk kødder en ikke med II

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser du ikke hva jeg skriver??

Jeg sier - Oslo Taxi har sagt "nei, det blir ikke bønnerom".

Men slik denne saken utvikler seg nå, så _KAN_ det gå mot søksmål mot dem, og med søksmål er det alltid risiko for tap. Dermed blir de pålagt.

Jeg vet du ikke er dum, så nå er du bare vanskeligere enn vanlig.

Trodde jeg hadde tatt opp dette med deg tidligere? At du måtte holde deg til saken og ikke fokusere på idiotiske ting som at man er paranoid dersom man ser en mulig konsekvens av noe.

Kanskje ikke...

I så fall;

Når man diskuterer noe er det viktig å holde seg til tema. Dersom noen sier at en mulig konsekvens av dette kan være sånn eller slik - må man enten komme med motstridende konsekvenser dersom forslaget ikke får gjennomslag, eller motstride konsekvensene. Ikke beskylde folk som setter ting i perspektiv for å være paranoide.

På track?

Det er nok ikke evnen det står på (selv om jeg av og til lurer), men viljen.

Det er noen her som nekter å "innrømme" noe som helst som kan gå i deres "disfavør", uansett hvor tåpelig den videre argumentasjon blir.

Og her ser det ut som om vedkommende er i "godt driv" igjen.

Det er bare å overse det - om mulig:-)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• Østlendingen

7

• Mr Kahn

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

" - Det utarter seg til å bli «vi» mot «dere». Jeg vil ikke ha det slik, jeg vil være brobygger. Men hver gang vi rekker ut hånden, får vi et slag i ansiktet. Vi har også en smertegrense, sier Ahmed."

Rekker ut hånden ved å be om et bønnerom?

Javel.

Altså hør her, når muslimer ikke selvmordsbomber eller kidnapper uskyldige og kutter over strupene deres ifm at de fremmer sine krav, så regner de det som å rekke ut en hånd.

Skrevet

Mener du at vår standard skal være "Iran"? Et av poengene er vel nettopp at det er religionsfrihet i Norge?

Da Aril Edvardsen (den norske evangelisten) var på besøk i Pakistan, ble han mødt av lokale ordførere, osv., som ønsket ham velkommen.

Med vennlig hilsen

Ingen har nektet noen å være muslimer. Men det er ikke rett å kreve at arbeidsgiveren skal stille med bønnerom, gi fri for bønn eller andre slike krav.

Skrevet

Jo, det er nettopp det jeg gjør, og derfor er det viktig å verne om religionsfrihet i et samfunn.

Alternativet er land som Iran, Afghanistan under Taliban, Sovjet, og lignende.

Og land med religionsfrihet: kapitalismen og imperialismens høyborg USA, ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...