Gå til innhold

Way to go, O.J.


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fei1365380229

Den spøken syns jeg var laaaang over streken ja. Her burde noen bli tiltalt, jeg har hørt at man ikke kan gå inn i en bank og si dette er et ran og vifte med en plastikkpose med en agurk i uten å bli tiltalt for våpnet ran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrattler

Den spøken syns jeg var laaaang over streken ja. Her burde noen bli tiltalt, jeg har hørt at man ikke kan gå inn i en bank og si dette er et ran og vifte med en plastikkpose med en agurk i uten å bli tiltalt for våpnet ran.

Sånn som han russegutten som løp inn i banken med ei flaske Møllers og gaula; DETTE ER TRAN!!!

Genial spøk...holdt på å le meg forderva. Folka i banken syntes ikke det visstnok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Sånn som han russegutten som løp inn i banken med ei flaske Møllers og gaula; DETTE ER TRAN!!!

Genial spøk...holdt på å le meg forderva. Folka i banken syntes ikke det visstnok...

Nei, den syns jeg også var fin, men skjønner at de som satt bak kassen kunne syns det var skremmende, men jeg tror de hadde russedress på og da burde kanskje noen bjeller ringt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg lurer på hva som farer rundt inne i hue til de som finner på den slags spøker.

Hvordan gjør de det? Setter de seg ned og bedriver brainstorming? I så fall er det svært begrenset hva du har å fare med.

"Tja, hva slags sketsj skal vi lage i da da? Jo, nå har jeg det. Vi later som om vi legger en bombe i operaen sånn at vakta der bæsjer på seg. Det haddde vært gøy det".

Nei, dette burde noen bures inne for. Det ville skjedd om jeg vifta med en lekepistol i en bank og latet som om jeg skulle rane noen.

Det burde også skje med disse idiotene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva som farer rundt inne i hue til de som finner på den slags spøker.

Hvordan gjør de det? Setter de seg ned og bedriver brainstorming? I så fall er det svært begrenset hva du har å fare med.

"Tja, hva slags sketsj skal vi lage i da da? Jo, nå har jeg det. Vi later som om vi legger en bombe i operaen sånn at vakta der bæsjer på seg. Det haddde vært gøy det".

Nei, dette burde noen bures inne for. Det ville skjedd om jeg vifta med en lekepistol i en bank og latet som om jeg skulle rane noen.

Det burde også skje med disse idiotene.

...etter hva jeg har hørt.

For mange, maaaaaange år siden stod Rolf Wesenlund og Sølvi Wang på UPs faste kontrollplass ved Gjersjøen, det som nå er gamle mosseveien, og kontrollerte biler, iført politiuniformer fra NRKs rekvisittlager. Drit fulle var de visst også.

Enden på den visa var at politiet og påtalemakten fant det opportunt å kalle det kunstnerisk utfoldelse, og den eneste reaksjonen de fikk ut av dette var tømmermenn.

Bottom line, litt rødt og grønt, pluss litt hår og skjegg, så kan det meste unnskyldes. Smadre dørene på Oslo Rådhus, brenne det amerikanske flagget, hetse jøder, bagatellisere Holocaust, etc. etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den syns jeg også var fin, men skjønner at de som satt bak kassen kunne syns det var skremmende, men jeg tror de hadde russedress på og da burde kanskje noen bjeller ringt :o)

Jaggu sant, russedressen opphever omtrent de lover som er, de gir jo så fan at det nesten er utrolig at det kan bli akademikere av noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu sant, russedressen opphever omtrent de lover som er, de gir jo så fan at det nesten er utrolig at det kan bli akademikere av noen av dem.

hehe å du var ikke sånn når du var russ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Papp

Jaggu sant, russedressen opphever omtrent de lover som er, de gir jo så fan at det nesten er utrolig at det kan bli akademikere av noen av dem.

De sprøeste menneskene jeg kjenner er alle akademikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Jaggu sant, russedressen opphever omtrent de lover som er, de gir jo så fan at det nesten er utrolig at det kan bli akademikere av noen av dem.

Men så er det også mange som ødelegger muligheten på de månedene dressen er på også da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest falturiltura

De sprøeste menneskene jeg kjenner er alle akademikere.

Og antropologer... De er også knallsprø. Mener at både Harald Eia, Kjetil Rollnes (Jens Pikenes) og han der matrosjenta i Turboneger er det..... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Papp

Og antropologer... De er også knallsprø. Mener at både Harald Eia, Kjetil Rollnes (Jens Pikenes) og han der matrosjenta i Turboneger er det..... hihi

Matrosjenta i Turboneger kjenner jeg ikke til, men Eia og Rolness er sosiologer, ikke antropologer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at dette var en usedvanelig dårlig spøk, men etter det jeg leste var det faktisk ikke Otto Jespersen som planla eller utførte dette, men en av de andre medarbeiderne i programmet, Otto Jespersen visste ikke om det før etterpå, så alle de sinte kommentarene om ham personlig nedover blir litt feil.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest falturiltura

Matrosjenta i Turboneger kjenner jeg ikke til, men Eia og Rolness er sosiologer, ikke antropologer. :P

Ja altså de faga der skjønner jeg ikke forskjellen på uansett...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt sprøtt å tøyse indirekte med flodbølgekatastrofen! Helt usmakelig!

Nå har jeg lest og lest Mr.Kahn's innlegg flere ganger også baklengs - han har da ikke hasjelert med foldbølgekatastrofen?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...