Gå til innhold

Way to go, O.J.


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Enig i at dette var en usedvanelig dårlig spøk, men etter det jeg leste var det faktisk ikke Otto Jespersen som planla eller utførte dette, men en av de andre medarbeiderne i programmet, Otto Jespersen visste ikke om det før etterpå, så alle de sinte kommentarene om ham personlig nedover blir litt feil.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102810

Vi har vært sint på han fra før - :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært sint på han fra før - :-)

skjønte nesten det - vi har bare NRK (elendige mottaksforhold og liten TVinteresse) - så jeg har ikke fått med meg alle kontroversene siden han flyttet til TV2 - men har inntrykk av at det kanskje er en del i overkant ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite morsomt, synes jeg. Derimot har jeg stor sans for det han gjør mot Se og Hør-sjef Nelvik, men nå var det jo ikke det det var snakk om her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinteren

Nå har jeg lest og lest Mr.Kahn's innlegg flere ganger også baklengs - han har da ikke hasjelert med foldbølgekatastrofen?????

Jeg tror ikke det er blitt sendt ennå. Var bare på reklamen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest falturiltura

Pøh. Ikke fornærm sosiologien. :-)

Det var ikke en fornærmelse, snarere en lovsang til sosiologene...:-) Eia, Pikenes og co er noen strålende mennesker. Kjempemorsomme og reflekterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er blitt sendt ennå. Var bare på reklamen...

Å, sånn! - trodde du syntes at Mr.Kahn harsjelerte med flodbølgekatastrofen jeg - for det hadde jeg aldri trodd hadde vært mulig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da O.J. fikk geværkule i brev (etter egen påstand) tok han det alvorlig. Men når han og deres likesinnede utøver tilsvarende aktiviteter, kalles det kunst e.l.

Fyren burde vært innlagt på mentalsykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...