Gå til innhold

"forsinket"


cecily

Anbefalte innlegg

Jeg har ennå ikke fått mensen, er nå på dag 25. Mine tre siste sykluser har vært rundt 19 dager. Altså syns jeg at jeg er forsinket, men er det jo normalt sett ikke.

Skulle ikke forundre meg om denne syklusen blir 35+, bare for å skape mer trøbbel og frustrasjon.

Jeg er så sur i dag!!!!!!!!!!!!! Det er så slitsomt å bare gå og vente.

*velte damp ut av ørene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    26

  • serendipity

    18

  • Åsemor

    6

  • simane

    1

Mest aktive i denne tråden

Hvor lenge er det siden du hadde sex?

Alle som vil bli gravide, har vel sex med jevne mellomrom...?

Kanskje alle skulle krysse av i en sex-kalender, så vi ser om de prøver nok?

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som vil bli gravide, har vel sex med jevne mellomrom...?

Kanskje alle skulle krysse av i en sex-kalender, så vi ser om de prøver nok?

*ler*

Jeg krysset av på kalenderen noen av mnd vi prøvde. ;)

Men jeg spurte fordi jeg vet ting om cecily som du tydeligvis ikke vet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og å ta en test er helt uaktuelt?

Nja. Jeg ble "lurt" av Lurveline til å ta en test ... *klø seg i hodet*..tirsdag mon tro? Og den var negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Jeg ble "lurt" av Lurveline til å ta en test ... *klø seg i hodet*..tirsdag mon tro? Og den var negativ.

Kanskje dine fremtidige sykluser er på 28 dager!

Jepp, det er det som kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysset av på kalenderen noen av mnd vi prøvde. ;)

Men jeg spurte fordi jeg vet ting om cecily som du tydeligvis ikke vet. :)

Hæ? Trodde ikke i min villeste fantasi at folk hadde en sånn kalender! Kan jo bli stressa av mindre!

Ja, ja, sikkert bra tiltak. Unnskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dine fremtidige sykluser er på 28 dager!

Jepp, det er det som kommer til å skje.

Det hadde jo vært fint.

Perfekt timing! *velte enda mer røyk ut av ørene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Trodde ikke i min villeste fantasi at folk hadde en sånn kalender! Kan jo bli stressa av mindre!

Ja, ja, sikkert bra tiltak. Unnskyld.

Det er vel ikke så uvanlig skulle en tro. Jeg har ikke gjort det skriftlig, men jeg har som regel hatt full oversikt i hodet mitt. Ikke så rart det, når en skal lage baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Trodde ikke i min villeste fantasi at folk hadde en sånn kalender! Kan jo bli stressa av mindre!

Ja, ja, sikkert bra tiltak. Unnskyld.

Hehe...

Det er mye man blir stressa av, og det er mye man gjør når man er stressa.

Prøvde å kartlegge når jeg hadde eggløsning serru, så da var det mye informasjon som gikk inn i kalenderen. Og da var det jo like greit å sette et lite kryss hver gang det hadde vært action, så hadde jeg iallefall litt peiling på om det hadde vært i nærheten av eggløsning hvis jeg fant ut når den var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så uvanlig skulle en tro. Jeg har ikke gjort det skriftlig, men jeg har som regel hatt full oversikt i hodet mitt. Ikke så rart det, når en skal lage baby.

Nei, kanskje ikke. Men jeg ser for meg stress og plikt av en sånn systematisk avkryssing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, kanskje ikke. Men jeg ser for meg stress og plikt av en sånn systematisk avkryssing.

Kikk rundt deg her inne, så skjønner du at de fleste verpesyke jentene er litt stressa fra før...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir svært frustrert av dette. (jeg blir jofrustrert bare mensen er 6 dager forsinket i en syklus). Tenk om det hadde klaffet for dere denne måneden!! Men jeg skjønner at du ikke har lyst til å håpe for mye.. er jo så trist å bli skuffet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Det er mye man blir stressa av, og det er mye man gjør når man er stressa.

Prøvde å kartlegge når jeg hadde eggløsning serru, så da var det mye informasjon som gikk inn i kalenderen. Og da var det jo like greit å sette et lite kryss hver gang det hadde vært action, så hadde jeg iallefall litt peiling på om det hadde vært i nærheten av eggløsning hvis jeg fant ut når den var.

Akkurat sånn pleier jeg å gjøre også. Jeg har pcos og aner ikke når eller om jeg har eggløsning. Men da kan jeg vise legen når det var humping i høyet og hvor mange dager før neste mens det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir svært frustrert av dette. (jeg blir jofrustrert bare mensen er 6 dager forsinket i en syklus). Tenk om det hadde klaffet for dere denne måneden!! Men jeg skjønner at du ikke har lyst til å håpe for mye.. er jo så trist å bli skuffet ;-)

Jeg testet jo mandag eller tirsdag, og den var jo negativ. Så jeg tror nok ikke det er noe annet enn en "forsinkelse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet jo mandag eller tirsdag, og den var jo negativ. Så jeg tror nok ikke det er noe annet enn en "forsinkelse".

Jeg håper uansett jeg da ;-) Selv så tror jeg nok at min EL for denen gang er over (om jeg har hatt EL da ?, men har iallefll hatt de vanlige plagene). Så nå blir det sex kun for enjoy, og så vente i to uker for å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper uansett jeg da ;-) Selv så tror jeg nok at min EL for denen gang er over (om jeg har hatt EL da ?, men har iallefll hatt de vanlige plagene). Så nå blir det sex kun for enjoy, og så vente i to uker for å teste.

I det minste ser det ut til at soppinfeksjonen er på vei tilbake. Sekspakningen med Canesten er snart brukt opp, men fy søren så mye rester som lekker ut av kremer og pillerester. Ikke noe lekkert, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det minste ser det ut til at soppinfeksjonen er på vei tilbake. Sekspakningen med Canesten er snart brukt opp, men fy søren så mye rester som lekker ut av kremer og pillerester. Ikke noe lekkert, nei.

Og da blir det vel så, som så med hekkingen ;-) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...