Gå til innhold

"forsinket"


cecily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    26

  • serendipity

    18

  • Åsemor

    6

  • simane

    1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Skjønner at du blir svært frustrert av dette. (jeg blir jofrustrert bare mensen er 6 dager forsinket i en syklus). Tenk om det hadde klaffet for dere denne måneden!! Men jeg skjønner at du ikke har lyst til å håpe for mye.. er jo så trist å bli skuffet ;-)

Duuuuuh?

*lyst til å teste likevel* Er det noen vits?

Eller skal jeg vente en uke til?

*klø seg i hodet*

Syklusene mine:

63,17,36,19,20,19 er nå på dag 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuuuuh?

*lyst til å teste likevel* Er det noen vits?

Eller skal jeg vente en uke til?

*klø seg i hodet*

Syklusene mine:

63,17,36,19,20,19 er nå på dag 26.

Det skjønner jeg sååå godt, men prøv å vente til over helgen da ;-) jeg har forresten bestilt EL Tester på nettet, vil i neste syklus sjekke om den gir utslag. var billig også 100 DKK,- for 6 tester + 1 gavtiditets test på kjøpet.

Denne måneden tenker jeg nok langt mindre på dette enn forrige måned. Fordi jeg har så mye annet å tenke på nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg sååå godt, men prøv å vente til over helgen da ;-) jeg har forresten bestilt EL Tester på nettet, vil i neste syklus sjekke om den gir utslag. var billig også 100 DKK,- for 6 tester + 1 gavtiditets test på kjøpet.

Denne måneden tenker jeg nok langt mindre på dette enn forrige måned. Fordi jeg har så mye annet å tenke på nå :-)

Hvordan funker det med betaling når du bestiller der?

Jeg vet ikke om jeg orker å sette i gang med el-tester akkurat nå, det blir litt for dumt på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan funker det med betaling når du bestiller der?

Jeg vet ikke om jeg orker å sette i gang med el-tester akkurat nå, det blir litt for dumt på en måte.

Trekkes direkte av VISA kortet. Tenkte igrunn mer på at graviditets testen koster det samme,og med ditt (og mitt) forbruk kunne det vært lurt ;-) Det trekkes når testene er sendt fra Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkes direkte av VISA kortet. Tenkte igrunn mer på at graviditets testen koster det samme,og med ditt (og mitt) forbruk kunne det vært lurt ;-) Det trekkes når testene er sendt fra Danmark.

Næh! Jeg tester ikke såååå ofte dah!

Bare litt.

Men jeg skal vente til tidligst mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ;-)

Tror du ikke på meg eller????

Jeg skal klare det. Dessuten kan jo mensen komme hvert øyeblikk egentlig... eller om to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du ikke på meg eller????

Jeg skal klare det. Dessuten kan jo mensen komme hvert øyeblikk egentlig... eller om to uker.

eh.... tja... vel.... joda, du kan nok klare det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde nesten hatt deres eget forum :-)

Men de er kanskje nesten det dere har? Nesten?

Jeg og serendipity?

*rødme*

Jeg prøver å holde meg til mine tråder nå, ikke ødelegge alle andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og serendipity?

*rødme*

Jeg prøver å holde meg til mine tråder nå, ikke ødelegge alle andres.

Psst... EL-tester slår ut positivt når man er gravid. Men de er ikke så sikre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst... EL-tester slår ut positivt når man er gravid. Men de er ikke så sikre da.

Nei, skal ikke teste før over helgen i tilfelle ingenting skjer.

Jeg har heldigvis ingen tester liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...