Gå til innhold

Hotel Cæsar...igjen

Anbefalte innlegg

Gjest falturiltura
Skrevet

Altså...jeg har ikke fått med meg det der med jobben til Benedikte. At hun nå jobber som stuepike eller nanny eller no sånt...?? Anyone?

Skrevet

Hun begynte å jobbe som stuepike etter at hun ble sparket som husøkonom (av grunner jeg ikke har fått med meg). Hun ble så drittlei all møkka hun måtte jobbe med som stuepike at hun meldte seg frivillig til tjeneste til Astrid

spørs om ikke stuepikejobben var bedre da :)

Skrevet

Astrid Anker-Hansen sin butler slutta, og da måtte en av stuepikene jobbe hos henne. Det syntes ikke Benedicte noe om, da hun som husøkonom var sjef over stuepikene og mente hun skulle bestemme hva de skulle gjøre.

Så fikk hun sparken fordi hun ikke ville samarbeide (var scott som sparket henne), og hun søkte nye jobber. Men det var få jobber hun kunne søke, og ingen hun fikk. Så søkte hun seg som stuepike på hotellet.

Jobben som stuepike syntes hun var så jævlig at hun var villig til å gjøre mye for å slippe å tørke dritt etter andre. Så når den gjeninsatte butleren til Astrid Anker-Hansen fikk nervøst sammenbrudd og måtte sendes avgårde for behandling fikk stuepikene igjen spørsmål om å trå til. Og da syns hun det virket bedre enn å vaske de møkkete hotellrommene.

Gjest falturiltura
Skrevet

Astrid Anker-Hansen sin butler slutta, og da måtte en av stuepikene jobbe hos henne. Det syntes ikke Benedicte noe om, da hun som husøkonom var sjef over stuepikene og mente hun skulle bestemme hva de skulle gjøre.

Så fikk hun sparken fordi hun ikke ville samarbeide (var scott som sparket henne), og hun søkte nye jobber. Men det var få jobber hun kunne søke, og ingen hun fikk. Så søkte hun seg som stuepike på hotellet.

Jobben som stuepike syntes hun var så jævlig at hun var villig til å gjøre mye for å slippe å tørke dritt etter andre. Så når den gjeninsatte butleren til Astrid Anker-Hansen fikk nervøst sammenbrudd og måtte sendes avgårde for behandling fikk stuepikene igjen spørsmål om å trå til. Og da syns hun det virket bedre enn å vaske de møkkete hotellrommene.

Ja her var der mye jeg har gått glipp av.... Så Blom sliter stakkar :-)

Skrevet

Ja her var der mye jeg har gått glipp av.... Så Blom sliter stakkar :-)

Hehe...

Det var jo faktisk vårens høydepunkt da det gikk trill rundt for han. I helsetrøya.

Saken var at først ble han mistenkt for å ta "portemoneen" til Astrid, noe han selvsagt ikke hadde gjort, men etter det følte han at han ble uglesett. Så begynte de å tøyse med det, og da rant det over for han. Hva kan vel være verre enn å bli mistenkt for stjeling når man er så pålitelig og grei som han...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...