Gå til innhold

Hotel Cæsar...igjen

Anbefalte innlegg

Gjest falturiltura
Skrevet

Altså...jeg har ikke fått med meg det der med jobben til Benedikte. At hun nå jobber som stuepike eller nanny eller no sånt...?? Anyone?

Skrevet

Hun begynte å jobbe som stuepike etter at hun ble sparket som husøkonom (av grunner jeg ikke har fått med meg). Hun ble så drittlei all møkka hun måtte jobbe med som stuepike at hun meldte seg frivillig til tjeneste til Astrid

spørs om ikke stuepikejobben var bedre da :)

Skrevet

Astrid Anker-Hansen sin butler slutta, og da måtte en av stuepikene jobbe hos henne. Det syntes ikke Benedicte noe om, da hun som husøkonom var sjef over stuepikene og mente hun skulle bestemme hva de skulle gjøre.

Så fikk hun sparken fordi hun ikke ville samarbeide (var scott som sparket henne), og hun søkte nye jobber. Men det var få jobber hun kunne søke, og ingen hun fikk. Så søkte hun seg som stuepike på hotellet.

Jobben som stuepike syntes hun var så jævlig at hun var villig til å gjøre mye for å slippe å tørke dritt etter andre. Så når den gjeninsatte butleren til Astrid Anker-Hansen fikk nervøst sammenbrudd og måtte sendes avgårde for behandling fikk stuepikene igjen spørsmål om å trå til. Og da syns hun det virket bedre enn å vaske de møkkete hotellrommene.

Gjest falturiltura
Skrevet

Astrid Anker-Hansen sin butler slutta, og da måtte en av stuepikene jobbe hos henne. Det syntes ikke Benedicte noe om, da hun som husøkonom var sjef over stuepikene og mente hun skulle bestemme hva de skulle gjøre.

Så fikk hun sparken fordi hun ikke ville samarbeide (var scott som sparket henne), og hun søkte nye jobber. Men det var få jobber hun kunne søke, og ingen hun fikk. Så søkte hun seg som stuepike på hotellet.