Gjest lillepus Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hei! Noen som vet om arbeidsgiver kan tvinge meg til å overføre ferie fra 2004 til 2005? Jeg ble sykemeldt i desember og fikk ikke tatt ut de siste 5 dagene. Søkte om å få dette utbetalt i stedet for å overføre de, men fikk nei. Trenger så sårt pengene... Håper noen vet om jeg eller arbeidsgiver har rett. Håper det er jeg, men de var vel sitt på det rene vil jeg tro... Sukk (c: Hilsen 0 Siter
Gjest printa Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Du har iallfall (mener jeg) rett til å kreve å få utbetalt feriepengene dine for 2004 nå. Men du må regne med og skatte av dem. 0 Siter
morsan Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Du har iallfall (mener jeg) rett til å kreve å få utbetalt feriepengene dine for 2004 nå. Men du må regne med og skatte av dem. PS: Feriepenger er alltid skattepliktige, uansett om det er trekkplikt eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.