Gå til innhold

"Bekreftet kopi" av legitimasjon

Anbefalte innlegg

Gjest undrendes
Skrevet

Følgende står i mitt brev: "Bekreftet kopi" er en kopi stemplet og signert av feks din lokale bank, postfunksjonær (herunder landpostbud), politi, advokat, statsautorisert eller registrert revisor. (Høyskole, bibliotek etc er ikke godtatt.)

Hva menes med landpostbud og statsautorisert?? Og hvorfor er ikke høyskole godt nok? Jeg bare lurer for det er litt problematisk å gå i en bank, til politi eller advokat..

Skrevet

Landpostbud er et postbud som kjører rundt og leverer posten, kan levere ut pakker og betale regninger gjennom. Det er ofte nyttig på landet, derav navnet...

En statsautorisert revisor har høyere revisorstudie bestått fra BI Sandvika eller Handelshøyskolen i Bergen og har to års praksis. Det er en tittel som søkes til og gis av Kredittilsynet.

Registrert revisor har til sammenligning samme grad av praksis, men har ikke høyerer utdanning (kun tre-fire års grunnutdanning).

Gjest undrendes
Skrevet

Landpostbud er et postbud som kjører rundt og leverer posten, kan levere ut pakker og betale regninger gjennom. Det er ofte nyttig på landet, derav navnet...

En statsautorisert revisor har høyere revisorstudie bestått fra BI Sandvika eller Handelshøyskolen i Bergen og har to års praksis. Det er en tittel som søkes til og gis av Kredittilsynet.

Registrert revisor har til sammenligning samme grad av praksis, men har ikke høyerer utdanning (kun tre-fire års grunnutdanning).

Ok tusen takk for svar! Da får jeg vel komme meg til bank eller politi da.. Vet du om sånt koster noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...