Gjest 6-6X Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Noen som bor eller har bodd der? Hvordan er det der nå for tiden? Bodde der i 99-01. Noen som bodde der på samme tid? 0 Siter
Gjest 6-6X Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Bodde på BLINDEREN i 98-01 :0))) Tiden flyr! Bodde på Moholt frem til i fjor vår... Fra 01. 0 Siter
Gjest NTNU-student Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Bor i familieleilighet der nå jeg 0 Siter
Freya Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Bodde ikke på Moholt stud.by, men rett over veien, altså på Karinelund (de toetasjes gule, grønne og røde husene). Bodde der fra 2001-2003, trivdes godt. 0 Siter
Line Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg vet ikke så mye om leilighetene, men hører de som bor der synes det er helt greit, liksom. ...og det er vanvittig morsomme fester på kjellerne rundt omkring der! ) 0 Siter
Gjest Anbefales ikke Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg bor her! Vil så gjerne flytte, men det er dyrt. Det er fest i kjellerne hver eneste helg. Mye bråk og veldig uhygieniske forhold. Folk lar søppel stå i oppgangene og det lukter ille. Vaskerne vaksre blokka vår hver torsdag/fredag. Og siden det er fest i helgene så vil det si at det aldri er rent her. Det er internasjonalt miljø, men det er ikke bare positivt... Anbefaler ingen å flytte hit, så fremt man ikke flytter sammen med tre man kjenner, og deler kjøkken med venner. 0 Siter
Gjest NTNU-student Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg bor her! Vil så gjerne flytte, men det er dyrt. Det er fest i kjellerne hver eneste helg. Mye bråk og veldig uhygieniske forhold. Folk lar søppel stå i oppgangene og det lukter ille. Vaskerne vaksre blokka vår hver torsdag/fredag. Og siden det er fest i helgene så vil det si at det aldri er rent her. Det er internasjonalt miljø, men det er ikke bare positivt... Anbefaler ingen å flytte hit, så fremt man ikke flytter sammen med tre man kjenner, og deler kjøkken med venner. Jeg trives godt i leilighet jeg.. Men her er det ikke kjeller (er en over veien, men det er ikke så farlig..), jeg deler ikke kjøkken eller bad med andre enn kjæresten min, og kan ikke huske at det har vært en eneste fest i bygningen, siden det stortsett er familier med barn som bor her.. Det eneste negative er at det er litt barnegråt på natterstid, men hva annet kan en vente når en bor i familieleilighet? 0 Siter
Gjest familieleilighet Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Har bodd i familieleilighet. Veldig hyggelig og sosialt, råflaks og fikk knall utsikt, halvt minutt til barnehage, trygt utemiljø for barn, kort vei til universitet, husleie til å leve med, middels standard, noe trangt etter hvert, kjip telefonpolitikk. Ville ikke bodd i hybelhusene for alt i verden. 0 Siter
Gjest bergensis Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Me budde i familieleilighet fra jan. 2002 til juni 2003, og trivdes godt! Irriterande med den søppelsituasjonen! At det skal være så forbanna vanskelig å putte søppelposen _inni_ containeren!! Kor mykje lengre tid tar det, framfor å berre legge den utanfor?? Idiotar! Ellers var me ikkje plaga med fest-bråk. Familieblokkene ligger i utkanten av området. Syntes det var sosialt og trivelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.