Gå til innhold

Moholt Studentby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bor eller har bodd der?

Hvordan er det der nå for tiden?

Bodde der i 99-01. Noen som bodde der på samme tid?

Skrevet

Bodde på BLINDEREN i 98-01 :0))) Tiden flyr! Bodde på Moholt frem til i fjor vår... Fra 01.

Skrevet

Bodde ikke på Moholt stud.by, men rett over veien, altså på Karinelund (de toetasjes gule, grønne og røde husene).

Bodde der fra 2001-2003, trivdes godt. :)

Skrevet

Jeg vet ikke så mye om leilighetene, men hører de som bor der synes det er helt greit, liksom.

...og det er vanvittig morsomme fester på kjellerne rundt omkring der!

:o)

Gjest Anbefales ikke
Skrevet

Jeg bor her! Vil så gjerne flytte, men det er dyrt. Det er fest i kjellerne hver eneste helg. Mye bråk og veldig uhygieniske forhold. Folk lar søppel stå i oppgangene og det lukter ille. Vaskerne vaksre blokka vår hver torsdag/fredag. Og siden det er fest i helgene så vil det si at det aldri er rent her. Det er internasjonalt miljø, men det er ikke bare positivt...

Anbefaler ingen å flytte hit, så fremt man ikke flytter sammen med tre man kjenner, og deler kjøkken med venner.

Gjest NTNU-student
Skrevet

Jeg bor her! Vil så gjerne flytte, men det er dyrt. Det er fest i kjellerne hver eneste helg. Mye bråk og veldig uhygieniske forhold. Folk lar søppel stå i oppgangene og det lukter ille. Vaskerne vaksre blokka vår hver torsdag/fredag. Og siden det er fest i helgene så vil det si at det aldri er rent her. Det er internasjonalt miljø, men det er ikke bare positivt...

Anbefaler ingen å flytte hit, så fremt man ikke flytter sammen med tre man kjenner, og deler kjøkken med venner.

Jeg trives godt i leilighet jeg.. Men her er det ikke kjeller (er en over veien, men det er ikke så farlig..), jeg deler ikke kjøkken eller bad med andre enn kjæresten min, og kan ikke huske at det har vært en eneste fest i bygningen, siden det stortsett er familier med barn som bor her.. :) Det eneste negative er at det er litt barnegråt på natterstid, men hva annet kan en vente når en bor i familieleilighet? :)

Gjest familieleilighet
Skrevet

Har bodd i familieleilighet. Veldig hyggelig og sosialt, råflaks og fikk knall utsikt, halvt minutt til barnehage, trygt utemiljø for barn, kort vei til universitet, husleie til å leve med, middels standard, noe trangt etter hvert, kjip telefonpolitikk.

Ville ikke bodd i hybelhusene for alt i verden.

Gjest bergensis
Skrevet

Me budde i familieleilighet fra jan. 2002 til juni 2003, og trivdes godt!

Irriterande med den søppelsituasjonen! At det skal være så forbanna vanskelig å putte søppelposen _inni_ containeren!! Kor mykje lengre tid tar det, framfor å berre legge den utanfor?? Idiotar!

Ellers var me ikkje plaga med fest-bråk. Familieblokkene ligger i utkanten av området.

Syntes det var sosialt og trivelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...