Gå til innhold

hva er det med pologensere egentlig??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

8

• Velouria

7

• serendipity

7

• Prozak

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ok, hva er forksjellen da? Jeg har ingen tynne pologensere sånne som hoppere feks har, men masse høyhalsede genser i ull osv, men jeg kaller jo de polo..

Nei, jeg er ikke stødig nok til å definere hva som gjør en genser til pologenser :-)

"............................"

Høyhalsa genser? Det er jo DET som er polog enser da...eller?

Nei, høyhalsa genser er en genser. I annet stoff.

Pologenser er tynne, ettersittende, som regel i bomull. Og med høy hals.

Du ser stor forskjell på en pologenser og en høyhalset genser i ull, f eks.

Forøvrig er jeg enig i at pologensere kun går an til nøds under ullgenser hvis en går på ski eller noe. (noe jeg ikke gjøre, ergo har jeg heller ingen pologensere ;) )

Annonse

Gjest gammel dame?

Nei, høyhalsa genser er en genser. I annet stoff.

Pologenser er tynne, ettersittende, som regel i bomull. Og med høy hals.

Du ser stor forskjell på en pologenser og en høyhalset genser i ull, f eks.

Forøvrig er jeg enig i at pologensere kun går an til nøds under ullgenser hvis en går på ski eller noe. (noe jeg ikke gjøre, ergo har jeg heller ingen pologensere ;) )

Ok, da er jeg med. Men i butikkene så står det jo pologenser også om høyhalsede gensere i ull.

Tror de bruker den høye halsen som definisjon på polo-genser

Gjest den gyldne sol

Det er kjempegreit til barn under tykke gensere når de er ute, fordi da slipper de å gå med skjerf som ofte bare er i veien for dem under lek.

Selv synes jeg det er stilig med ponscho utenpå. (Hvordan i all verden skrives det ordet riktig da?)

Annonse

Det er kjempegreit til barn under tykke gensere når de er ute, fordi da slipper de å gå med skjerf som ofte bare er i veien for dem under lek.

Selv synes jeg det er stilig med ponscho utenpå. (Hvordan i all verden skrives det ordet riktig da?)

Poncho! :)

Helt enig med deg. Et forferdelig plagg som ikke bør brukes annet en på hytta og i skiløypa. Jeg har en selv, men den brukes kun under en høyhalsa ullgenser som klør noe infernalsk hvis jeg får den mot huden.

Ja - akkurat slik har jeg gått kledd i dag.

Svart, gammal polo under svart gammal strikkegenser...

Er det helg, er det helg ;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...