Gjest JMR1980 Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Trenger små sitater om livet og dens gleder. Skal bruke de på msn som kallenavn. Så bare pøs på! 0 Siter
Gemini Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Her finner du sitat-samlinger: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2003-48,GGLD:en&q=sitater 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Alle disse dagene som kom og gikk - ikke visste jeg at de var livet". Livet er det som skjer deg mens du har andre planer 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Alle disse dagene som kom og gikk - ikke visste jeg at de var livet". Livet er det som skjer deg mens du har andre planer Life is what happens when you make your plans. Var det ikke dette som John Lennon sang`? 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Life is what happens when you make your plans. Var det ikke dette som John Lennon sang`? Var det ikke: "...when you're makeing other plans". *pirke* :-) "............................" 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Var det ikke: "...when you're makeing other plans". *pirke* :-) "............................" Jo det var det nok. Jeg bare kom på dette i farten. 0 Siter
anneem Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Var det ikke: "...when you're makeing other plans". *pirke* :-) "............................" Eller heller: "Life is what happens to you while you're busy making other plans." *Sjefspirker* :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Eller heller: "Life is what happens to you while you're busy making other plans." *Sjefspirker* :-) Det traff du ordrett, ja :-) "............................." 0 Siter
anneem Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Det traff du ordrett, ja :-) "............................." Nå er jo innholdet viktigere enn formen:-). Nydelig sang, iallefall... 0 Siter
anneem Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Life is just one damned thing after another. --Elbert Hubbard Desire is half of life, indifference is half of death. --Kahlil Gibran Life in abundance comes only through great love. --Elbert Hubbard *pøser på*:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Nå er jo innholdet viktigere enn formen:-). Nydelig sang, iallefall... Jeg må innrømme, enda hvor flaut det er, at jeg ikke husker den... "............................" 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg må innrømme, enda hvor flaut det er, at jeg ikke husker den... "............................" Hvilket sitat var det du pleide å ha nederst i innleggene dine? Som du til slutt bytta ut med ... 0 Siter
anneem Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg må innrømme, enda hvor flaut det er, at jeg ikke husker den... "............................" "Beautiful boy"...visdomsord fra John Lennon til en av sønnene hans. Vakker, men gammel:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Hvilket sitat var det du pleide å ha nederst i innleggene dine? Som du til slutt bytta ut med ... Vulcan-farvel-hilsenen :-) "............................." 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Sjekk siden www.ordtak.no Utrolig masse spennende og flotte sitater der! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.