cecily Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Noen som gidder? Så kan jeg dole imens. Gjerne bake litt boller eller rundstykker i tillegg. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Vaske og handle gidder jeg ikke, men jeg kan da bake noen boller. Skal jeg sende dem i posten eller kommer du og henter dem. Er ferdig om nøyaktig 1.15 minutter - blir borte en stund. Har ting å ordne ) 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Det kunne jeg også tenkt meg ) 0 Siter
cecily Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Vaske og handle gidder jeg ikke, men jeg kan da bake noen boller. Skal jeg sende dem i posten eller kommer du og henter dem. Er ferdig om nøyaktig 1.15 minutter - blir borte en stund. Har ting å ordne ) Den er grei. Du kan gjerne komme hit med dem. Takker! 0 Siter
cecily Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Jeg kan godt bade gubben din. Hehe. Skal jeg fylle opp badestampen? 0 Siter
cecily Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Jeg kan godt bade gubben din. Bade er greit, men ikke bolle... 0 Siter
Babette Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Hehe. Skal jeg fylle opp badestampen? Gjør det. Så skal jeg iføre meg "stelle andres gubber"-antrekket mitt. Så kan det godt bli andre boller, men bolling skal ikke forekomme. 0 Siter
cecily Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Gjør det. Så skal jeg iføre meg "stelle andres gubber"-antrekket mitt. Så kan det godt bli andre boller, men bolling skal ikke forekomme. c",) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Ok, men jeg tar meg godt betalt. Bare så du er klar over det ) 0 Siter
cecily Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Ok, men jeg tar meg godt betalt. Bare så du er klar over det ) Det skal selvsagt være gratis. Jeg kan strekke meg til en kopp kaffe etterpå. 0 Siter
serendipity Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Vi kan dele. Du vasker for meg og jeg handler for deg. 0 Siter
sheba Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Det kunne jeg også ønsket:-) huset mitt bare MÅ rengjøres, også er det så rotete her! *rister på hodet* har i tillegg skittentøy, strykehaug og middag som må lages:-) huffameg.. 0 Siter
cecily Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Det kunne jeg også ønsket:-) huset mitt bare MÅ rengjøres, også er det så rotete her! *rister på hodet* har i tillegg skittentøy, strykehaug og middag som må lages:-) huffameg.. Det ble visst alt for sent for meg i går. Jeg har nå i det minste støvsuget og ryddet litt nå. Satt på en maskin med klær til og med. 0 Siter
sheba Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Det ble visst alt for sent for meg i går. Jeg har nå i det minste støvsuget og ryddet litt nå. Satt på en maskin med klær til og med. altfor sent for meg også:-) men det var jo hyggelig da.. egentlig skulle jeg ikke sitte her nå, men trengte en kaffepause, er kommet igang med huset:-) har til og med ommøblert litt... har du fått installert det musikk programmet? 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 altfor sent for meg også:-) men det var jo hyggelig da.. egentlig skulle jeg ikke sitte her nå, men trengte en kaffepause, er kommet igang med huset:-) har til og med ommøblert litt... har du fått installert det musikk programmet? Næh! Jeg irriterer meg heller over msn som vil at jeg skal oppgradere, og når jeg forsøker så må jeg ditt og datt. Da sier cecily enkelt og greit nei. Men får hun fred? -Niks! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.