Mary Poppins Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Idag er jeg er stjernehumør, hvorfor? Jo fordi jeg har funnet favoritt kjeksen min på lidl!! Har aldri vært på lidl før nå men har hatt lyst lenge så idag dro jeg med kjæresten min dit. Fant noen kjeks som liknet på mine favoritter (som jeg pleier å kjøpe i Tyskland), og de smakte nøyaktig det samme!!! For en herlig nyhet dette var :0) *gomler kjeks* nam! 0 Siter
Spirello Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Hehe.. skal ikke mye til for å glede deg! ; ) Skal du på fylla i dag og eller? hehe... God helg da, og kos deg med kjeksen! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Hehe.. skal ikke mye til for å glede deg! ; ) Skal du på fylla i dag og eller? hehe... God helg da, og kos deg med kjeksen! hehe store barn små gleder er det ikke det man sier? Kjeksen er nå spist opp *vurderer en ny tur på lidl på mandag* Skal en tur ut på byen ikveld ja, men nå er kjæresten hjemme for helgen (han har vært borte i to uker) så han passer vel litt på, kan ikke slå ut håret helt da God helg til deg og Spirello :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.