Gå til innhold

Kalle og Molo:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som har sett og savner det munrappe og Utrolig søte nebbdyret?? hehehe må inrømme at jeg så på det hver eneste søndag sammen med min 4 åring;) mammaen var mest interessert *litt flau*..

Jeg vil ha Molo tilbake!!!

Skrevet

Nei, jeg er glad det er slutt.

Det plagsomme nebbdyret var ikke til å holde ut, makan til masete greier. Jeg fikk helt noia når det sto på.

Heldigvis gadd ikke 5åringen å se heller, hun ville heller se filmer om dyr på savannen ;)

Skrevet

Kan ikke si at jeg har rukket å savne Kalle og Molo enda, men likte de, det gjorde jeg.

Skrevet

Visste ikke at serien var slutt. Ungene på 3,5 og 5,5 har likt den. Jeg hadde ikke så stor sans for dem...

Skrevet

Det var siste gangen nå på søndag? Lurte på det ja, og ja, jeg kommer til å savne dem, og 4-åringen min også, Kalle og Molo har vært svært populære her i huset, en av de seriene det spørres etter.

Gjest Uglemor
Skrevet

Jeg vil ikke ha Molo tilbake. Masete og irriterende greier. Men ungene mine vil kanskje savne det.

Skrevet

4,5-åringen min syntes Molo var "kjempeteit og dustete"...

Favoritten er Svampebob Firkant. No contest.

Skrevet

Molo var et irriterende og obsternasig lite krek - jeg er bare glad for å slippe ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...