Gå til innhold

Uæh, hva skjer, betaling til feil konto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i dag klart å betale penger til feil kontonr via nettbanken...

Hva gjør jeg nå?

Skrevet

Jeg har DnBNor, og jeg kan tilbakekalle/endre betalingen helt fram til forfall. Har du ikke den muligheten i din nettbank?

Skrevet

Jeg har DnBNor, og jeg kan tilbakekalle/endre betalingen helt fram til forfall. Har du ikke den muligheten i din nettbank?

Men jeg satt forfallsdatoen på dagens dato. Kan endre de som jeg har satt på betaling fram i tid.

Skrevet

Det var ikke kontoen jeg hadde betalt til som var skrevet feil, men det neste kontonummeret jeg fikk oppgitt som var feil.

Skrevet

Tja, har igrunn ikke sett meg så mye rundt i nettbanken jeg. Første som falt meg inn nå som jeg oppdaget det var å spørre dere allvitende dolere. ;)

Har sparebank1.

Jeg har ikke så mange "slengere" å betale til - men nå det ikke kommer opp hvam kontonummeret tilhører, så lønner det seg å legge inn de man vet om i mottagerregisteret. Det hender gubben og jeg overfører penger til hverandres kontoer - og da trykker jeg bare på "mottaker" - og så finner jeg han ved navn på lista der, fordi jeg har "døpt" hans kontonummer til hans navn. Da trenger jeg ikek stave meg frem hver gang.

Skjønte du dette tro? hehe

Vi har også Sparebank1 altså :)

Skrevet

Jeg har ikke så mange "slengere" å betale til - men nå det ikke kommer opp hvam kontonummeret tilhører, så lønner det seg å legge inn de man vet om i mottagerregisteret. Det hender gubben og jeg overfører penger til hverandres kontoer - og da trykker jeg bare på "mottaker" - og så finner jeg han ved navn på lista der, fordi jeg har "døpt" hans kontonummer til hans navn. Da trenger jeg ikek stave meg frem hver gang.

Skjønte du dette tro? hehe

Vi har også Sparebank1 altså :)

Jada, skjønte det, og det er sånn jeg også gjør det til vanlig. Men nå bestilte jeg noe på nett, og fikk først oppgitt ett kontonr, og etterpå et annet, bare 2 siffer som hadde bytta plass.

Skrevet

Jada, skjønte det, og det er sånn jeg også gjør det til vanlig. Men nå bestilte jeg noe på nett, og fikk først oppgitt ett kontonr, og etterpå et annet, bare 2 siffer som hadde bytta plass.

Skjønner! :)

Skrevet

Ring kundeservice.

Vet at de har åpent om kvelden,er ikke sikker på hvordan det er i helgene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...