Åsemor Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg har i dag klart å betale penger til feil kontonr via nettbanken... Hva gjør jeg nå? 0 Siter
tiliti Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2001/1024329713.62 Ellers, står det ikke noe om sånne saker i nettbanken din? Hvilken bank bruker du? 0 Siter
collins Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg har DnBNor, og jeg kan tilbakekalle/endre betalingen helt fram til forfall. Har du ikke den muligheten i din nettbank? 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2001/1024329713.62 Ellers, står det ikke noe om sånne saker i nettbanken din? Hvilken bank bruker du? Tja, har igrunn ikke sett meg så mye rundt i nettbanken jeg. Første som falt meg inn nå som jeg oppdaget det var å spørre dere allvitende dolere. Har sparebank1. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Jeg har DnBNor, og jeg kan tilbakekalle/endre betalingen helt fram til forfall. Har du ikke den muligheten i din nettbank? Men jeg satt forfallsdatoen på dagens dato. Kan endre de som jeg har satt på betaling fram i tid. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Det var ikke kontoen jeg hadde betalt til som var skrevet feil, men det neste kontonummeret jeg fikk oppgitt som var feil. 0 Siter
flisa Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Tja, har igrunn ikke sett meg så mye rundt i nettbanken jeg. Første som falt meg inn nå som jeg oppdaget det var å spørre dere allvitende dolere. Har sparebank1. Jeg har ikke så mange "slengere" å betale til - men nå det ikke kommer opp hvam kontonummeret tilhører, så lønner det seg å legge inn de man vet om i mottagerregisteret. Det hender gubben og jeg overfører penger til hverandres kontoer - og da trykker jeg bare på "mottaker" - og så finner jeg han ved navn på lista der, fordi jeg har "døpt" hans kontonummer til hans navn. Da trenger jeg ikek stave meg frem hver gang. Skjønte du dette tro? hehe Vi har også Sparebank1 altså 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Jeg har ikke så mange "slengere" å betale til - men nå det ikke kommer opp hvam kontonummeret tilhører, så lønner det seg å legge inn de man vet om i mottagerregisteret. Det hender gubben og jeg overfører penger til hverandres kontoer - og da trykker jeg bare på "mottaker" - og så finner jeg han ved navn på lista der, fordi jeg har "døpt" hans kontonummer til hans navn. Da trenger jeg ikek stave meg frem hver gang. Skjønte du dette tro? hehe Vi har også Sparebank1 altså Jada, skjønte det, og det er sånn jeg også gjør det til vanlig. Men nå bestilte jeg noe på nett, og fikk først oppgitt ett kontonr, og etterpå et annet, bare 2 siffer som hadde bytta plass. 0 Siter
flisa Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jada, skjønte det, og det er sånn jeg også gjør det til vanlig. Men nå bestilte jeg noe på nett, og fikk først oppgitt ett kontonr, og etterpå et annet, bare 2 siffer som hadde bytta plass. Skjønner! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jada, skjønte det, og det er sånn jeg også gjør det til vanlig. Men nå bestilte jeg noe på nett, og fikk først oppgitt ett kontonr, og etterpå et annet, bare 2 siffer som hadde bytta plass. Ring kundeservice. Vet at de har åpent om kvelden,er ikke sikker på hvordan det er i helgene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.