ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Dere som snuser: Hva snuser dere? Tenkte jeg skulle begynne. Rett og slett i stedet for røyk. Eneste jeg har kjennskap til fra tidligere er General, men det finnes jo så utrolig mye annet. Noen anbefalinger? Jeg er bare interessert i posesnus. Det andre griseriet er ikke noe for meg. Generalen er forresten fin den. 0 Siter
sheba Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 kjenner en som snuser, han sverger til general porsjonssnus.. du er nok på rett vei der;) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Göteborgs Rapè er grei, men general er nok den beste av de jeg har smakt. "..........................." 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 kjenner en som snuser, han sverger til general porsjonssnus.. du er nok på rett vei der;) Nei nei nei - posesnus er for kvinner, homser og sengevætere. Skikkelige kærer snuser ordentlig snus! :-) "............................" 0 Siter
sheba Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Nei nei nei - posesnus er for kvinner, homser og sengevætere. Skikkelige kærer snuser ordentlig snus! :-) "............................" *grøsser* smile litt også! 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 *grøsser* smile litt også! Jeg er veldig diskret snuser, da. Jeg går ikke rundt med svineriet rennende :-) "..........................." 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Nei nei nei - posesnus er for kvinner, homser og sengevætere. Skikkelige kærer snuser ordentlig snus! :-) "............................" Posesnus med lakrissmak er jo nesten som godteri:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Nei nei nei - posesnus er for kvinner, homser og sengevætere. Skikkelige kærer snuser ordentlig snus! :-) "............................" De sier så, men jeg er ikke noe flink til å bake snus. Ei heller er jeg spesielt fan av den grumsete guffa som etter hvert oppstår med normal snus. Dessuten sier nesten alle jenter at vanlig snus er usjarmerende. *Kjerring* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Posesnus med lakrissmak er jo nesten som godteri:) Det høres nesten litt ekkelt ut. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Posesnus med lakrissmak er jo nesten som godteri:) ...helt til du glemmer deg og tygger... "............................" 0 Siter
sheba Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Jeg er veldig diskret snuser, da. Jeg går ikke rundt med svineriet rennende :-) "..........................." Har ikke noe imot snusere, men helt riktig så ser det ekkelt ut om det "renner" *grøss* har selv prøvd porsjonssnus men det sved noe fryktelig!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 De sier så, men jeg er ikke noe flink til å bake snus. Ei heller er jeg spesielt fan av den grumsete guffa som etter hvert oppstår med normal snus. Dessuten sier nesten alle jenter at vanlig snus er usjarmerende. *Kjerring* Ja, det er sjarmerende. Men jeg legger ikke så mye vekt på å vøre sjarmerende :-) "............................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 Har ikke noe imot snusere, men helt riktig så ser det ekkelt ut om det "renner" *grøss* har selv prøvd porsjonssnus men det sved noe fryktelig!!! Mulig jeg er litt ustabil, men jeg liker at det svir litt i starten. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 De sier så, men jeg er ikke noe flink til å bake snus. Ei heller er jeg spesielt fan av den grumsete guffa som etter hvert oppstår med normal snus. Dessuten sier nesten alle jenter at vanlig snus er usjarmerende. *Kjerring* MINDRE sjarmerende, skulle det være "..........................." 0 Siter
Prozak Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Mulig jeg er litt ustabil, men jeg liker at det svir litt i starten. Det forsvinner etterhvert :-( "............................" 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 ...helt til du glemmer deg og tygger... "............................" Så sant, så sant... 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Det høres nesten litt ekkelt ut. Det er skikkelig nam, sånn liten damesnus greie... Men enda bedre med skikkelig lakris da:) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jeg er veldig diskret snuser, da. Jeg går ikke rundt med svineriet rennende :-) "..........................." Snus ja, hva er vitsen. Jeg bare sier det sånn jeg føler det. For første gang i mitt liv kjøpte jeg snus - ja posesnus. Det var når jeg hadde sånn tannverk for ca.to uker siden, at jeg trodde jeg skulle gå av hengslene. Ikke var det tannverk heller, når jeg endelig fikk time hos tannlegen - det var betennelse i ei nerve. Jeg pleier ikke å ha hull i tennene, men åkke som. Jeg kom på denne glupe idéen i og med at gamle kjerringråd sier tobakk hjelper. Noe jeg jo prøvde, men som jeg ble kvalm av, men det hjalp noe på smerten - så derfor tenkte jeg at snus, jo det må være enda bedre. Det må sies at jeg var nærmest desperat. Joda, det hjalp i ca. 10 minutter, men det var ikke godt. Å ikke skjønner jeg hva folk får ut av å snuse. Hva er gleden med det. Forklaring takk :-) 0 Siter
sheba Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Mulig jeg er litt ustabil, men jeg liker at det svir litt i starten. *flirer* det gjorde det på meg iallfall;) vil ikke snuse jeg... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 *flirer* det gjorde det på meg iallfall;) vil ikke snuse jeg... Får man forresten kjøpt posesnus i Sverige? Ja, det gjør man vel? Hva koster det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.