Gå til innhold

Snus

Anbefalte innlegg

Skrevet

snus iveg du;) har ikkeno imot det:-)

bedre enn røyk for mange:-)jeg har ikke noe imot noen enda;) hverken snusere eller røykere:-)

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

20

• ShitDiddelyDo

19

• sheba

16

• Ade|ina

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Synes ikke det er så verst.

Tror faen meg jeg får ereksjon av snus. Er det normalt? Prozak? :)

hahahaha vel en velkommen " bivirkning";)

ShitDiddelyDo
Skrevet

snus iveg du;) har ikkeno imot det:-)

bedre enn røyk for mange:-)jeg har ikke noe imot noen enda;) hverken snusere eller røykere:-)

Har ikke noe imot noen av delene selv. Tenkte først og fremst på egen helse og ikke minst lukt, at det ser jævlig dumt ut å stå ute og fryse mens man røyker, samt at jeg vil begynne å jogge litt igjen - og akkurat hva jogging angår så er nok ikke røyk det beste man kan bruke. :)

Skrevet

Har ikke noe imot noen av delene selv. Tenkte først og fremst på egen helse og ikke minst lukt, at det ser jævlig dumt ut å stå ute og fryse mens man røyker, samt at jeg vil begynne å jogge litt igjen - og akkurat hva jogging angår så er nok ikke røyk det beste man kan bruke. :)

med snus vil du merke formkurven nesten som en ikkerøyker:-) lykke til, men sheba er trøtt, må legge meg, stor klem til deg og natta;)

Skrevet

Sånt er helt normalt i min familie, så da er det sansynligvis mer enn normalt :-)

"............................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

med snus vil du merke formkurven nesten som en ikkerøyker:-) lykke til, men sheba er trøtt, må legge meg, stor klem til deg og natta;)

Sov godt. :)

Annonse

Gjest utepilsen
Skrevet

hmmm...

nå forstår jeg...

derfor typen alltid tar ut snusen før meg og kommer bort og vil råkline med sex i blikket

hihi

ShitDiddelyDo
Skrevet

hmmm...

nå forstår jeg...

derfor typen alltid tar ut snusen før meg og kommer bort og vil råkline med sex i blikket

hihi

Ja, jeg ser poenget i å ta den ut før klining og sex. :)

Skrevet

General bruker jeg. Har brukt det i mange år nå.

Det finnes 2 typer poser, små poser, som kalles for dame-snus og litt større poser som jeg synes er best.

En pris under leppa og en kopp kaffe er utrolig godt :)

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Jeg sier som Thomas Giertsen: "Snus er ut!"

Skrevet

Catch med lakrissmak, store poser. Så mye nikotin trenger jeg for å veie opp for all røykinga.

Jada, jeg røyker også men ikke så mye som før :o)

Skrevet

jeg kan anbefale mocca mint snus med anissmak. jævlig godt!

nå for tida går det derimot på rosa boks med eukalyptussnus. helt ok, men anissnusen er som sangt helt rå.

porsjon.

hilsen snusejenta

Men mocca har så dårlige poser. De går stadig vekk i stykker. Ekkelt med løssnus i munnen.

Skrevet

Får man forresten kjøpt posesnus i Sverige? Ja, det gjør man vel?

Hva koster det?

20 kr pr boks :o)

Annonse

Skrevet

De sier så, men jeg er ikke noe flink til å bake snus. Ei heller er jeg spesielt fan av den grumsete guffa som etter hvert oppstår med normal snus.

Dessuten sier nesten alle jenter at vanlig snus er usjarmerende. :)

*Kjerring*

Jupp vanlig snus er definitivt usjarmerende. Eksen snuste hele tiden, og la disse brukte snuskladdene sine rundt omkring i hele leiligheten -æsj! vi er selvsagt ikke sammen lenger nå ;)

Jeg er egentlig litt overrasket over hvor mange jenter som snuser når jeg leser denne tråden, må faktisk innrømme at jeg aldri har møtt en jente snuse i RL. Hmm hvor har jeg vært?

Skrevet

Jupp vanlig snus er definitivt usjarmerende. Eksen snuste hele tiden, og la disse brukte snuskladdene sine rundt omkring i hele leiligheten -æsj! vi er selvsagt ikke sammen lenger nå ;)

Jeg er egentlig litt overrasket over hvor mange jenter som snuser når jeg leser denne tråden, må faktisk innrømme at jeg aldri har møtt en jente snuse i RL. Hmm hvor har jeg vært?

Du har ikke vært på fest hos meg i hvert fall! hehe :-)

Skrevet

Det er selvsagt den største fordelen med snus kontra røyk. I tillegg til de helsemessige effektene. For røyk lukter. Jeg forsto det ikke når jeg røyket fast selv, men jeg merker det noe så til de grader når jeg f.eks. sitter på toget og det kommer en som nettopp har røyket og setter seg ved siden av meg. Dette merket jeg ikke når jeg selv røyket.

Har ikke lyst til å fly rundt og lukte vondt.

Et godt argument for å kutte ut røyken. :)

"Har ikke lyst til å fly rundt og lukte vondt."

Bra! For dere som røyker flyr faktisk rundt og lukter vondt, hvertfal for en som ikke røyker:)

Og når er ikke-røyker kysser en som røyker smaker det yuk! Det er noe å tenke på ;)

Gjest Hater snus men den er snadder
Skrevet

Hawken er jo pysesnus :-) Mer tyggetobakk enn snus.

"..........................."

hehe joa.. men er no snus.. Og bare kanon digg

Skrevet

Jeg sier som Thomas Giertsen: "Snus er ut!"

Var det ikke "snut er ut"?

hehe

Skrevet

General porsjonssnus er den beste.

Sånne smakstilsetninger som mint og eukalyptus er bare tull. Da kan man like gjerne dytte innpå en tepose.

Gjest Beautiful Day
Skrevet

Var det ikke "snut er ut"?

hehe

*hmmm* Jo, kanskje. Det var vel det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...