Prozak Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jupp vanlig snus er definitivt usjarmerende. Eksen snuste hele tiden, og la disse brukte snuskladdene sine rundt omkring i hele leiligheten -æsj! vi er selvsagt ikke sammen lenger nå Jeg er egentlig litt overrasket over hvor mange jenter som snuser når jeg leser denne tråden, må faktisk innrømme at jeg aldri har møtt en jente snuse i RL. Hmm hvor har jeg vært? Nå går det jo faktisk an å snuse uten å legge fra seg snusklaser andre steder enn i toalettet og søpla, da :-) "..........................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Jupp vanlig snus er definitivt usjarmerende. Eksen snuste hele tiden, og la disse brukte snuskladdene sine rundt omkring i hele leiligheten -æsj! vi er selvsagt ikke sammen lenger nå Jeg er egentlig litt overrasket over hvor mange jenter som snuser når jeg leser denne tråden, må faktisk innrømme at jeg aldri har møtt en jente snuse i RL. Hmm hvor har jeg vært? Man ser knapt at de snuser. Jenteporsjonsposene er så små og søte at de ikke gjør noe ugang. Verre var det tidligere når det tøyt guffe ut mellom tenna deres. Ikke rart en del ble homofile på den tida der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.