Gå til innhold

Otto Jespersen

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den mannen er ufattelig kjedelig. Nå har jeg nettopp sett torsdagens program, og det er pinlig å se fyren. Han eier ikke humor. Han ødelegger et hvert intervju. F.eks. pleier de fleste å få noe vettug moro ut av Lars Sponheim, men ikke Otto. Ikke når han er alene. Det hele ble flaut.

Så kjører han et intervju med en same. Skal visstnok være veldig spydig og med det morsom, men det hele blir faktisk slemt. Han har ingen evne til å spøke godhjertet med andre kulturer, handicap, osv. Et konsept han åpenbart har forsøkt å stjele fra Team Antonsen - som lyktes meget godt med akkurat dette.

For ikke å snakke om det smakløse våset hans om folk i respiratorer.

Jeg kan ikke fatte hvorfor dyktige komikere som Espen Eckbo og Thomas Elvestad gidder å bidra til denne søpla. For i motsetning til OJ er de morsomme. De burde gjøre et show alene igjen, i stedet for å bidra til denne gamle grinebitten av en såkalt komiker.

Det eneste han skal ha for er å furte så til de grader på Se og Hør at han forsøker å spa opp noe dritt om deres sjefsredaktør. Men også det mislykkes han med. Han burde heller satt en privatetteforsker på faenskapet i noen måneder, og så lagt ut dritten han helt sikkert ville funnet.

OJ er rett og slett en idiot. Intet mer.

Skrevet

Men programmet ble jo faktisk morsomt av Espen Eckbo.

Er det paddington som står bak der? ja?

*ler så jeg griner*

ShitDiddelyDo
Skrevet

*ler så jeg griner*

Ja, enig i at innslagene med Ecbo og Elvestad var gode. Rett og slett fordi de er morsomme. Men Eckbo er vel rundt regna norges morsomste mann, og lykkes uansett hva han gjør. Enig i at hans fotballekspert-parodi var hysterisk. :)

Selv koste jeg meg også stort med intervjuet med feministdama. :)

Otto er derimot intet annet enn en smakløs idiot. Har for øvrig aldri syntes stort om han. Bortsett fra når han løp rundt i pels og intervjuet folk under Lillehammer OL. Men det er noen år siden nå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

*applaus*

Fyren er en kvalmende idiot.

Skulle ønske dette nye konseptet hans får dårlige seertall, men det skjer nok ikke. Ikke så lenge han har med noen ytterst dyktige komikere på laget. Men det er ratt idioten som får æren for at folk ser på programmet.

Takket være Eckbo og Elvestad kommer jeg sikkert til å se selv i ny og ne, men det er i så fall til tross for - og langt ifra på grunn av - OJ.

Skrevet

Jeg synes han touchet innpå noen bra ting ofr noen år siden, men så gikk det bare nedover.

"............................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes han touchet innpå noen bra ting ofr noen år siden, men så gikk det bare nedover.

"............................."

Syntes det gikk ekstremt bratt nedover etter hans stuntreportasjer på Lillehammer. Det gikk vel egentlig rett ned.

Skrevet

Syntes det gikk ekstremt bratt nedover etter hans stuntreportasjer på Lillehammer. Det gikk vel egentlig rett ned.

Sant. Det gikk egentlig nedover fra det øyeblikket han begynte å bli kjent.

"............................"

Skrevet

Og jeg som trodde jeg var alene om å hate OJ... Har egentlig aldri hatt sansen for ham.

Skrevet

Faktisk enig her.

Så ikke programmet, men satt med ryggen til og _hørte_ det meste

Har hatt en høy toleranseterskel for han her karen tidligere, syns han har vært ubetalelig som Birger, men nå har'n tørka ut, altså.

Syns han var direkte vond å høre på.

Skrevet

Og jeg som trodde jeg var alene om å hate OJ... Har egentlig aldri hatt sansen for ham.

Vi er flere som har han langt oppi vranghalsen.

Skrevet

Som så mange AKP'ere før ham, har Otto falt for eget grep. Ideologienes ideologi har ikke, og har heller aldri hatt plass til humor. De som har møtt AKP m/l i deres «glansdager» kan underskrive på det.

Det sinnet og den forakten for det etablerte borgerskapet som ligger innbygget i Ottos politiske barnetro, er med på å blåse satiren hans fullstendig ut av kurs, og ender opp som plump og tidvis onskapsfull sjikane. Man får så avsmak for fyren at selv morsomme poenger blir borte.

«-Det er derfor det er umogleg å vera vittig i dette landet. Forfattarar med sans for humor har alltid teke livet av seg-», sa Erling Lægreid engang. For de som ikke kjenner navnet Lægreid, så var (er) han programleder for NRKs Søndagsavisa og Ottos parteigenosse. Den samme Lægreid som brukte sin egen programpost til å fyre av følgende replikk om 9/11 WTC: «-Når du såg tårna sokk i grus, så var det også ei estetisk oppleving.-»(!)

Professor i retorikk, Georg Johannesen, sa også engang at: «-Norge er et paradis for kunnskapsløse professorer, virkelighetsfjerne nyhetsformidlere og umodne forfattere-».

For egen regning legger jeg til talentløse komikere som burde lagt «karrieren» på hylla allerede i russetiden.

Skrevet

Underskriftskampanjen for moskè på Smestad var faktisk litt morsom.

Skrevet

Enig!

Han er overhodet ikke morsom - bare dum.

Han får ikke til humorisktisk "mobbing", bare ond sjikane!

Dessuten synes jeg han virker så "konstruert" hele tiden - som om han leser fra et manus eller godt puggede sitater.

Nei, jeg ser på en annen kanal eller skrur av når OJ er på skjermen!

Skrevet

Ja, enig i at innslagene med Ecbo og Elvestad var gode. Rett og slett fordi de er morsomme. Men Eckbo er vel rundt regna norges morsomste mann, og lykkes uansett hva han gjør. Enig i at hans fotballekspert-parodi var hysterisk. :)

Selv koste jeg meg også stort med intervjuet med feministdama. :)

Otto er derimot intet annet enn en smakløs idiot. Har for øvrig aldri syntes stort om han. Bortsett fra når han løp rundt i pels og intervjuet folk under Lillehammer OL. Men det er noen år siden nå.

Må innrømme at det er _mange_ som får meg til å le mer enn Eckbo og Elvestad også - synes de også kan være ganske dumme (men ikke så ille som OJ, selvfølgelig)

Gjest Cheesecake
Skrevet

Programmet var dårlig.

Men å påstå at han har tatt ideen om å spøke med andre kulturer etc. fra Team Antonsen er kunnskapsløst. Dette her OJ gjort i mange år før Team Antonsen kom på banen.

Henrik (ikke Thomas) Elvestad er blottet for evne til humoristisk framføring - noe han viste til gangs gjennom den elendige talkshow-parodien han kjørte for noen år siden. Og Espen Eckbos teite jule- og påskenøtter understreker at han heller ikke har vært skikkelig morsom siden nissene på låven.

Nei, få OJ tilbake i Torsdagsklubben, der han hører hjemme.

Skrevet

Programmet var dårlig.

Men å påstå at han har tatt ideen om å spøke med andre kulturer etc. fra Team Antonsen er kunnskapsløst. Dette her OJ gjort i mange år før Team Antonsen kom på banen.

Henrik (ikke Thomas) Elvestad er blottet for evne til humoristisk framføring - noe han viste til gangs gjennom den elendige talkshow-parodien han kjørte for noen år siden. Og Espen Eckbos teite jule- og påskenøtter understreker at han heller ikke har vært skikkelig morsom siden nissene på låven.

OJ passet ikke i torsdagsklubben heller, spør du meg.

Og hverken Eckbo eller Elvestad er særlig morsomme.

Skrevet

*ler så jeg griner*

"Lurer på hvordan det hadde vært å kommentere denne kampen hvis jeg var rød-grønn fargeblind"...

Hehe!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Programmet var dårlig.

Jeg har utrolig sansen for påske- og julenøttene til Eckbo.

Talkshowparodien til Henrik (sorry) Elvestad er noe av det desidert morsomste jeg har sett av parodiering på tv.

Otto ødela torsdagsklubben også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...